فروش فوری خودرو | فروش فوری خودرو اقساطی

فروش فوری خودرو با شرایط از دم قسط | حراج بزرگ بهمن موتور ویژه شب یلدا با تحویل فوری

جزئیات جدید از فروش فوری خودرو با شرایط آسان را در ادامه بخوانید

فروش فوری خودرو با شرایط از دم قسط | حراج بزرگ بهمن موتور ویژه شب یلدا با تحویل فوری
| کد مطلب: ۱۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار شایلین بهبودی:

فروش فوری خودرو رسما تغییر کرد و دیگر خودروسازان طرح فروش فوری خودرو یا فوق العاده را انجام نمی دهند.

بازار خودرو به‌طور معمول توسط شرکت‌های خودروسازی، نمایندگان فروش و بازاریابان خودروها، فروشگاه‌های خودروهای دست دوم و افراد حقیقی که خودرو خود را به فروش می‌گذارند، تشکیل شده است.

در این بازار عموماً مشتریان می‌توانند از انتخاب مدل، مشخصات فنی، قیمت و شرایط فروش مناسب برای خودرو خود استفاده کنند.

شرایط جدید فروش خودرو جک جی۴ شرکت کرمان موتور از روز دوشنبه ۲۰ آذرماه ۱۴۰۲ فعال شد

جزئیات شرایط فروش:

فروش فوری خودروبهمن موتور برنامه فروش فوق العاده دیگنیتی پرایم و پرستیژ ویژه آذر ماه سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد. در قالب این برنامه آن دسته از متقاضیان که در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، خرید دیگنیتی با اولویت پاییز ۱۴۰۲ را انتخاب کرده‌اند، از سوی بهمن موتور پیامک دریافت کرده‌اند.

برنامه فروش فوق العاده دیگنیتی پرایم و پرستیژ ویژه آذر ماه سال ۱۴۰۲ را اعلام شد.

فروش فوری خودرو اقساطی

بهمن موتور برنامه فروش فوق العاده دیگنیتی پرایم و پرستیژ ویژه آذر ماه سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد. در قالب این برنامه آن دسته از متقاضیان که در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، خرید دیگنیتی با اولویت پاییز ۱۴۰۲ را انتخاب کرده‌اند، از سوی بهمن موتور پیامک دریافت کرده‌اند.

فروش فوق العاده دیگنیتی پرایم و پرستیژ در این برنامه با قیمت قطعی صورت می‌گیرد. بر این اساس متقاضیان از صبح روز پنج‌شنبه ۹ آذر ماه ۱۴۰۲ تا پایان روز سه‌شنبه ۱۴ آذر فرصت دارند تا برای واریز وجه به سامانه فروش اینترنتی بهمن موتور به نشانی bahman.iranecar.com مراجعه کنند. در جدول زیر اطلاعات مربوط به فروش فوق العاده دیگنیتی پرایم و پرستیژ را مشاهده می‌کنید

نام خودرو

رنگ‌های قابل عرضه

قیمت (تومان)

سود انصراف (سالیانه)

سود تاخیر (ماهانه)

دیگنینی پرایم

سفید، مشکی

۱.۲۴۹.۶۰۰.۰۰۰

۰

۳ درصد

دیگنیتی پرستیژ

۱.۴۴۲.۴۰۰.۰۰۰

موعد تحویل خودروهای خریداری شده تا اسفند ماه سال ۱۴۰۲ خواهد بود. دقت داشته باشید که در زمان نگارش این مطلب، دیگنیتی پرایم در بازار به قیمت ۱ میلیارد و ۶۶۵ میلیون تومان معامله می‌شود. همچنین قیمت دیگنیتی پرایم پرستیژ نیز در بازار آزاد برابر با ۲ میلیارد و ۶۵ میلیون تومان است. بنابراین اختلاف قیمت قابل توجهی بین فروش فوق العاده دیگنیتی و بازار وجود دارد. موضوعی که باعث می‌شود خریداران این خودرو، حاشیه سود زیادی به‌دست بیاورند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تصویب آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده در دولت، گفت: این مصوبه به‌زودی ابلاغ می‌شود و در حوزه واردات خودرو برنامه‌ریزی انجام شده است.

عباس علی‌آبادی امروز دوشنبه در حاشیه آیین پنجاهمین سالگرد تاسیس صندوق ضمانت صادرات ایران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه زمان ابلاغ آیین‌نامه در اختیار وزارت صمت نیست، اظهار داشت: ارز ابزاری در تجارت و اقتصاد محسوب و کارکرد آن بین ساختارهای اقتصادی مختلف مشخص می‌شود که بر همه موضوعات اثر گذار است.

وزیر صمت افزود: در موضوع تامین ارز، نگرانی دولت این است که با یک اقدام نسنجیده، اقتصاد کشور تحت تاثیر قرار بگیرد و معیشت مردم با تغییر نرخ ارز دچار خطر شود؛ بنابراین باید با احتیاط عمل کرد، اما در حوزه واردات خودرو برنامه‌ریزی‌ها انجام شده و مشکلی آسیب بخش‌های اقتصادی وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه ارز تمام موارد برای خودروهای برقی تامین شده است، خاطرنشان کرد: واردات خودرو برای رفع ناترازی انجام می‌شود، در حالی که ابعاد ناترازی در حوزه خودرو با سایر کالاها متفاوت است، به عنوان مثال در برخی کالاها مانند گندم، داشتن یک کیفیت قابل قبول کافی است، اما در مورد خودرو تنوع رنگ، مدل، تکنولوژی و غیره وجود دارد که می‌توانند ناترازی ایجاد کنند.

علی‌آبادی تصریح کرد: تا زمانی که ناترازی در این حوزه‌ها وجود داشته باشد، واردات اقدام درستی است؛ بر همین اساس تلاش داریم با تعیین تعرفه، رقابت سودمند و مناسب به نفع ظرفیت ملی را ایجاد کنیم.

منبع : ایرنا |
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین