فروش فوری ایران خودرو | فروش فوری ایران خودرو اقساطی

فروش فوری ایران خودرو با شرایط اقساطی | حراج بزرگ ایران خودرو ویژه شب یلدا

جزئیات جدید از فروش فوری ایران خودرو به صورت اقساطی.عرضه خودروهای لاماری و هایما به شیوه جدید از امروز ۱۲ آذر ماه در سامانه یکپارچه آغاز می شود.

فروش فوری ایران خودرو با شرایط اقساطی | حراج بزرگ ایران خودرو ویژه شب یلدا
| کد مطلب: ۱۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار شایلین بهبودی:

شرایط ثبت نام فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی، ویژه مهرماه ۱۴۰۲ توسط این شرکت اعلام شد.ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت نام فروش فوری ایران خودرو با ضمانت سه فقره چک خبر داد. در این طرح، ارائه چک اقساط توسط شخص ثالث بلامانع است و شخص ثالث حداکثر مجاز به ارائه چک‌های اقساط دو نفر از متقاضیان است. متقاضیان عادی و نمایندگی‌ها می‌توانند بدون قرعه‌کشی برای شرکت در ثبت نام فروش فوری ایران خودرو مهر ۱۴۰۲ اقدام کنند.

هفته گذشته مجوز عرضه خودروی Lamari EAMA محصول شرکت آرین و هایما ۷X محصول شرکت ایران خودرو را دریافت کرده‌اند که از امروز ۱۲ آذرماه عرضه آنها در سامانه یکپارچه آغاز می‌شود.

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی نیز از روز دوشنبه ۱۳ آذر باز می‌شود که در این دور ۳۳ هزار نفر متقاضی که در اسفند سال گذشته اقدام به ثبت نام کرده بودند، می‌توانند وارد سامانه شوند. در این دوره ثبت‌نام جدید وجود ندارد.

علاقه مندان برای مشاهده محصولات داخلی می‌توانند به سامانه یکپارچه خودروهای داخلی به آدرس https://esalecar.ir/cars و متقاضیان برای مشاهده خودروهای وارداتی به سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی به آدرس www.saleauto.ir مراجعه کنند.

شرایط ثبت نام فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی

ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو مربوط به وانت آریسان دوگانه‌سوز است. بر اساس اطلاعیه با ۳ فقره چک می‌توانید در جدیدترین طرح ثبت نام ایران خودرو در آبان ماه شرکت کنید. موعد سررسید آخرین برگه چک نیز اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۴ است. قیمت وانت آریسان ثبت نامی ۳۸۳ میلیون تومان است و حداکثر ۴۵ روز پس از تکمیل پرونده تحویل متقاضیان خواهد شد. در این روش فروش صرفا چک‌های صیادی ( بنفش رنگ ) دارای کد صیادی ۱۶رقمی که عبارت «کارسازی این چک منوط به ثبت صدور، دریافت و انتقال آن در سامانه صیاد است. درج شده است» مورد پذیرش است.

منبع: اقتصاد آنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین