فروش فوری ایران خودرو | فروش فوری ایران خودرو اقساطی

فروش فوری ایران خودرو با شرایط از دم قسط | حراج ویژه ایران خودرو بدون قرعه کشی

طرح جدید پیش فروش فوری خودرو آغاز شده است. شرکت کنندگان در طرح پیش فروش ایران خودرو سود خوبی پس از فروش خودروها بدست می آورند. پیش فروش ایران خودرو با هدف کنترل اختلاف قیمت خودرو از درب کارخانه تا بازار انجام می گیرد.

فروش فوری ایران خودرو با شرایط از دم قسط | حراج ویژه ایران خودرو بدون قرعه کشی
| کد مطلب: ۱۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار شیرین قادری : شرایط ثبت نام فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی، ویژه مهرماه ۱۴۰۲ توسط این شرکت اعلام شد.ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت نام فروش فوری ایران خودرو با ضمانت سه فقره چک خبر داد. در این طرح، ارائه چک اقساط توسط شخص ثالث بلامانع است و شخص ثالث حداکثر مجاز به ارائه چک‌های اقساط دو نفر از متقاضیان است. متقاضیان عادی و نمایندگی‌ها می‌توانند بدون قرعه‌کشی برای شرکت در ثبت نام فروش فوری ایران خودرو مهر ۱۴۰۲ اقدام کنند.

طرح جدید پیش فروش ایران خودرو آغاز شده است. شرکت کنندگان در طرح پیش فروش ایران خودرو سود خوبی پس از فروش خودروها بدست می آورند. پیش فروش ایران خودرو با هدف کنترل اختلاف قیمت خودرو از درب کارخانه تا بازار انجام می گیرد.

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط پیش فروش ایران خودرو پژو ۲۰۷ اتوماتیک ویژه متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه را اعلام کرد.

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط پیش‌ فروش پژو ۲۰۷ اتوماتیک ویژه متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه را اعلام کرد. این شرایط ویژه آن گروه از متقاضیان است که در نوبت اول سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند و اسامی آن‌ها به‌عنوان اولویت زمستان ۱۴۰۲ و اولویت بهار ۱۴۰۳ اعلام شده است. ایران خودرو برای این گروه از مشتریان پیامک اطلاع‌رسانی را ارسال کرده است. علاوه‌براین، اسامی این افراد در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو قابل مشاهده است

فروش دولتی ساینا مدل 97 نصف قیمت بازار (155/000/000 تومان)

همانند شرایط پیش فروش تارا و هایما، ایران خودرو نیز دو موعد متفاوت برای تحویل پژو ۲۰۷ اتوماتیک به مشتریان در نظر گرفته است. در روش اول متقاضیان می‌توانند اتومبیل خود را در خرداد ۱۴۰۳ تحویل بگیرند. برای تحویل خودرو در خرداد ۱۴۰۳، لازم است تا متقاضی ۴۰ درصد از قیمت خودرو را در زمان ثبت‌نام به شرکت ارائه دهد. این مبلغ حدود ۲۴۱ میلیون تومان است. سود مشارکت ۱۸ درصدی و سود انصراف ۱۵ درصدی نیز برای این بخش از شرایط پیش‌ فروش پژو ۲۰۷ اتوماتیک در نظر گرفته شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین