وام فوری | وام فوری بدون ضامن

وام فوری بدون ضامن بانک صادرات | وام فوری با واریز یکروزه فقط با سپرده سه ماهه

در ادامه شراتیط دریافت وام فوری بانک صادرات را بخوانید.

وام فوری بدون ضامن بانک صادرات | وام فوری با واریز یکروزه فقط با سپرده سه ماهه
| کد مطلب: ۲۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار شایلین بهبودی:

دریافت وام فوری یکی از معظلاتی است که متقاضیان تسهیلات بانکی با آن مواجه هستند. متقاضیان وام فوری با مراجعه به سایت بانک ها می توانند از نحوه پرداخت وام فوری و شرایط مربوط به آن مطلع شوند.امروزه کمتر بانکی وام فوری با سود کم به متقاضیان ارائه می دهد و اغلب مشتریان از دریافت وام فوری با سود های 18 درصد و بالاتر از آن شکایت دارند. علاوه بر آن دریافت وام فوری بسیار زمان بر است و شرایط دریافت آن برای متقاضیان مشکل ساز میشود چون اغلب بانک ها برای پرداخت وام فوری به چند ضامن نیاز دارند که این خود معظل بزرگی برای متقاضیان است. در ادامه با جزئیات وام فوری از این بانک ها بیشتر آشنا شوید.

مشتریان حقیقی و حقوقی، صاحبان مشاغل و کسب و کار می‌توانند با حداقل سه ماه سپرده‌گذاری در شعب بانک صادرات ایران، به میزان ۲۵۰ درصد معدل موجودی در قالب طرح جدید «تیمچه»، تسهیلات سه ماهه دریافت کنند.

روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با هدف تسهیل پرداخت تسهیلات کوتاه‌مدت برای صاحبان کسب و کار و مشاغل، طرح جدید تسهیلاتی «تیمچه» را به شعب خود ابلاغ کرد که بر اساس آن مشتریان حقیقی و حقوقی، صاحبان مشاغل و کسب و کار می‌توانند با حداقل سه ماه سپرده‌گذاری در شعب بانک صادرات ایران، به میزان ۲۵۰ درصد معدل موجودی تسهیلات سه ماهه دریافت کرده و بلافاصله با تسویه آن در سررسید و نگاهداشت موجودی، به فواصل سه ماهه متوالی تا ۵۵۰ درصد میانگین سپرده خود، این تسهیلات را تمدید کنند.

حداقل مبلغ سپرده‌گذاری در این طرح، یک میلیارد ریال است و حداقل تسهیلات دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و حداکثر تسهیلات ۳۰ میلیارد ریال در هر دوره تعیین و دامنه بازپرداخت این تسهیلات بین ۲ تا ۶ ماه به صورت یک‌جا در سررسید اعلام شده است.

صاحبان مشاغل و کسب و کار با افتتاح حساب یک میلیارد ریالی در شعب بانک صادرات ایران در قالب این طرح و در پایان ماه سوم، می‌توانند تسهیلات سه ماهه به میزان ۲۵۰ درصد معدل موجودی خود دریافت کنند. در صورت حفظ موجودی در ماه ششم ضمن تسویه تسهیلات اول، می‌توانند به میزان ۳۵۰ درصد میانگین سپرده و در صورت ادامه سپرده‌گذاری و تسویه وام قبلی، در ماه‌های نهم و دوازدهم نیز به ترتیب ۴۵۰ درصد و ۵۵۰ درصد میانگین موجودی حساب خود را در دوره‌های بازپرداخت سه ماهه، دریافت کنند.

شرایط وام فوری بدون ضامن

آنها می‌توانند با ایجاد میانگین حساب ۱-۱۲ ماه از وام نارون بانک سینا بهره‌مند شوند. این تسهیلات دارای سود ۱۰ تا ۲۳ است و بازپراخت یکجا یا اقساطی ۳ تا ۴۸ ماه دارد. همچنین سقف طرح نارون ۳۰۰ میلیون تومان است.

شرکت

بانک سینا

نام وام

نارون

سود

10 %

سود این تسهیلات برحسب دوره بازپرداخت و ماندگاری سپرده بین ۱۰-۲۳ درصد است

سقف وام

300 میلیون تومان

نوع ضمانت

اعتبار شغلی

به‌همراه جواز کسب و پروانه فعالیت

نیاز به سپرده

بین ۱ تا ۱۲ ماه میانگین حساب نیاز است

حساب سپرده لازم

قرض الحسنه

مدت زمان خواب سپرده

1 ماه

حداقل ۱ و حداکثر ۱۲ ماه

مسدودی سپرده

حداکثر زمان بازپرداخت

48 ماه

حداقل ۳ و حداکثر ۴۸ ماه

قسط وام

7,608,775 تومان

برای سود ۱۰ درصد و بازپرداخت ۴۸ ماه

کل سود وام

65,221,201 تومان

برای سود ۱۰ درصد و بازپرداخت ۴۸ ماه

مجموع رقم وام و سود

365,421,201 تومان

برای سود ۱۰ درصد و بازپرداخت ۴۸ ماه

سپرده جداگانه

-

هزینه‌های جانبی

۲۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی

شرایط و مقررات

وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین