تعطیلی مدارس | تعطیلی ادارت

مدارس و ادارات تهران فردا 4 دی تعطیل شد؟ | آژیر خطر در تهران به صدا درآمد

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد که کیفیت هوا در حال حاضر در شرایط نارنجی قرار دارد.

مدارس و ادارات تهران فردا 4 دی تعطیل شد؟ | آژیر خطر در تهران به صدا درآمد
| کد مطلب: ۲۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار شایلین بهبودی:

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد: امروز شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۴۰ قرار گرفته و وضعیت هوای تهران در شرایط نارنجی است و هوای تهران همچنان آلوده است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته بر روی عدد ۱۱۴ قرار گرفته بود و هوا برای گروه‌های حساس جامعه آلوده و در وضعیت نارنجی قرار داشت.

تهران از ابتدای سال ۹ روز هوای پاک، ۱۸۳ روز هوای قابل قبول، ۷۵ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۱۰ روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۲ روز هوای پاک، ۱۴۵ روز هوای قابل قبول، ۱۱۰ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۱۶ روز هوای ناسالم برای همه افراد ۲ روز هوای بسیار ناسالم و ۲ روز هوای خطرناک داشته است.

جزئیات تعطیلی یکشنبه 3 دی

با توجه به اطلاعات گزارش شده از سوی شرکت کنترل کیفیت هوا، تهران اولین روز هفته را در وضعیت آلوده آغاز کرد. از طرفی شاخص آلودگی هوای تهران (شاخص لحظه ای) نیز روی میانگین 133 و در وضعیت نارنجی قرار دارد.

با توجه به داده های اعلام شده، هشت منطقه در تهران در وضعیت قرمز و آلوده برای تمامی افراد قرار دارد:

میدان فتح منطقه (۹)

شاد آباد منطقه (۱۸)

پیروزی منطقه (۱۳)

دانشگاه تربیت مدرس منطقه (۶)

شریف منطقه (۲)

وردآورد منطقه (۲۲)

شهرداری مناطق ۱۱و ۱۹.

گفتنی است هفته گذشته مدارس تهران به دلیل افزایش شاخص آلودگی هوا تعطیل و فعالیت های آموزشی در بسیاری از مقاطع تحصیلی در پلتفرم شاد و به صورت غیر حضوری برگزار شد. 

اگر افزایش شاخص آلودگی هوای تهران به همین صورت افزایش داشته باشد احتمال تعطیلی مدارس تهران یکشنبه 3 دی بالا می رود.

با توجه به اعلام سازمان هواشناسی کشور مبنی بر افزایش شدت شاخص آلودگی هوا در کلانشهر های کشور باید دید تعطیلی مدارس تهران فردا 3 دی یکشنبه نهایی می شود یا خیر!

تاکنون تصمیمی در ارتباط با تعطیلی مدارس تهران فردا 3 دی یکشنبه گرفته نشده است.

 

منبع : نبض بازار |
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    دیدگاه‌ها ۱

    • آسنا ارسالی در

      خوب

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین