زمین رایگان | شرایط دریافت زمین رایگان

بشتابید؛ مستاجران از این سورپرایز دولت جا نمانند | دریافت زمین رایگان با شرایط جدید؛ اولویت با این افراد

در ادامه جزئیات جدید از دریافت زمین رایگان دولتی را بخوانید.

بشتابید؛ مستاجران از این سورپرایز دولت جا نمانند | دریافت زمین رایگان با شرایط جدید؛ اولویت با این افراد
| کد مطلب: ۵۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار شایلین بهبودی:

تا به امروز در قالب طرح قانون جوانی جمعیت حدود ۷۵ هزار متقاضی زمین رایگان دریافت کرده و واگذاری این اراضی همچنان ادامه دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، اجرای طرح قانون جوانی جمعیت یکی از طرح های دولت برای جوان سازی کشور به شمار می رود دولت در قالب طرح های تشویقی زمینه را برای افزایش جمعیت در  دستور کار خود قرار داده است ‌. یکی از طرح های تشویقی در این زمینه، واگذاری زمین و یا واحد مسکونی رایگان به خانوار‌هایی است که  شرایط ویژه‌ای از جمله  دارای سه یا چهار فرزند باشند.

بر اساس بند «ح» تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲، به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، وزارت راه و شهرسازی مکلف بود در سال ۱۴۰۲ یک قطعه زمین یا واحد مسکونی به صورت رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر زیر بیست سال اختصاص دهد.  این طرح در دو زیرمجموعه ابلاغ شده است؛ یکی مربوط به خانواده‌های دارای سه فرزند است که فرزند سوم آن‌ها بعد از ۲۴ آبان ۱۴۰۰ صاحب فرزند سوم یا بیشتر شده اند و قانون بعدی هم که سال گذشته  مصوب شده، شامل خانواده‌های دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال است.

براساس این گزارش هنوز بسیاری از خانواده ها نمی دانند که این اراضی را چگونه و از چه طریقی دریافت کنند و یا حتی از نحوه ثبت‌نام این اراضی چندان مطلع نیستند که در همین رابطه ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه متقاضیان دارای ۴ فرزند زیر بیست سال، برای نام نویسی به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند، گفت: جوانی جمعیت ضرورتی بود که از ابتدای دهه ۹۰ مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده  که در همین راستا دولت  ابزار این ضرورت مهیا شد.

وی واگذاری زمین رایگان به مشمولان را یکی از ابزارهای تشویقی در اجرای قانون جوانی جمعیت عنوان کرد و گفت:  برای ایجاد تحولات چشمگیر در کشور نیاز به جمعیت جوان داریم و جمعیت جوان در هر کشور موجبات و مقدمات پیشرفت آن کشور را به ارمغان آورده و ضامن قدرت و اقتدار آن کشور است.

مالکی با اشاره به اینکه تحولات جمعیتی در دنیای پیرامونی ما اثرگذار است و بر نظام اجتماعی و اقتصادی ما تاثیر دارد، بیان کرد: دولت‌های گذشته از این امر غافل بودند و در گذشته کمتر به این موضوع پرداخته شد. دولت سیزدهم نگاهی که به آینده و امنیت کشور دارد این طرح را با جدیت مورد پیگیری قرار داد و به عنوان یک برنامه اساسی و اولویت پیش برد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه یکی از موضوعات این طرح واگذاری زمین به خانواده‌های مشمول است، بیان کرد: در ابتدای ابلاغ این قانون، مقدمات اجرای آن مهیا نبود اما با اراده‌ای که در دولت بود و پیگیری وزارت راه و شهرسازی خوشبختانه تا پایان سال گذشته ۷۰ هزار مشمول واجد شرایط این طرح، زمین‌های خود را دریافت کردند.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن برآورد ارزش متوسط این زمین‌ها را حداقل ۷۰ هزار میلیارد تومان  است گفت:  علاوه بر اینکه مکان‌یابی، تصویب در کارگروه‌های تخصصی و عملیات آماده‌سازی این اراضی برای دولت هزینه‌هایی را به همراه داشته اما ما در وزارت راه و شهرسازی با اعتقاد قلبی و به عنوان یک تکلیف و نه صرفا یک وظیفه دنبال کردیم تا همه مشمولان این قانون زمین رایگان دریافت کنند.

ارسلان مالکی از طرح نهضت ملی مسکن به عنوان طرح بزرگ دیگر دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن در کشور نام برد و تصریح کرد: در این طرح اقدامات بزرگ و بی‌سابقه‌ای صورت گرفته است.   در طرح نهضت ملی مسکن بالغ بر ۴۵ هزار هکتار یعنی چیزی بیش از ۶ برابر طرح مسکن مهر زمین تامین شده و بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن در کشور در حال اجراست.

براساس این گزارش ارزش ریالی این اراضی برای بسیاری خانواده همچنان جای سوال است که در این زمینه هم تقی رضایی، معاون املاک حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن در مورد شرایط واگذاری زمین‌های قانون جوانی جمعیت به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: طبق قانون ماده ۴، قطعات زمین‌ها در شهر‌های کمتر از ۵۰۰ هزار نفر واگذار می‌شود. نرخ باروری این شهر‌ها باید طبق قانون باشد که در این زمینه سازمان ملی زمین و مسکن شرایط عادلانه‌ای را فراهم کرده و معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه وشهرسازی طبق نامه‌ای که ابلاغ کرد قیمت زمین را مشخص کرده است.

او درباره قیمت زمین‌ها اضافه کرد: طبق بخش‌نامه ابلاغ‌شده، ارزش اراضی در نظر گرفته شده برای خانواده‌های مشمول طرح جوانی جمعیت یک میلیارد و ۱۷۲ میلیون تومان است که در صورت بالا بودن ارزش زمین از قیمت تعیین شده، به صورت مشاعی به دو یا سه خانواده واگذار می‌شود.

رضایی همچنین توضیح داد: صرفا هزینه‌های آماده‌سازی از جمله تحصیل، جدول‌سازی و آسفالت از متقاضیان دریافت می‌شود و افراد بعد از دو سال تنفس در مدت زمان هشت سال به صورت اقساطی این هزینه‌ها را پرداخت می‌کنند.

براساس  این گزارش  تاکنون طبق اعلام دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی نزدیک‌ به ۷۴ هزار و ۶۵۸ قطعه زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت در سراسر کشور تخصیص و واگذار شده است و با واگذاری ۶۰۰ قطعه دیگر در استان فارس این عدد به ۷۵ هزار و ۲۵۸ قطعه خواهد رسید.

بیشترین واگذاری زمین در ۳ استان یزد، خراسان جنوبی و هرمزگان بوده است و طبق تفکیک استانی تخصیص و واگذاری زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت شامل ۹ هزار و ۳۱۵ قطعه در یزد، ۶ هزار و ۷۷۱ قطعه در خراسان جنوبی، ۶ هزار و ۴۰۰ قطعه در هرمزگان، ۶ هزار و ۱۱۸ قطعه خراسان رضوی، سه‌هزار و ۵۷۶ قطعه در خوزستان، سه‌هزار و ۴۱۶ قطعه در کرمان جنوب، سه‌هزار و ۱۰۲ قطعه در کرمانشاه، سه‌هزار و ۱۰۰ قطعه در تهران، ۲ هزار و ۳۸۷ قطعه در بوشهر، ۲ هزار و ۳۵۴ قطعه در کهگیلویه و بویراحمد و ۲ هزار و ۲۷۸ قطعه در کرمان است.

همچنین، ۲ هزار و ۱۴۸ قطعه زمین در اصفهان، ۲ هزار و ۷۲ قطعه در البرز، یک‌هزار و ۹۸۴ قطعه در قم، یک‌هزار و ۸۹۰ قطعه در چهارمحال و بختیاری، یک‌هزار و ۸۱۵ قطعه در لارستان، یک‌هزار و ۷۵۲ قطعه در آذربایجان شرقی، یک‌هزار و ۳۹۱ قطعه در مرکزی، یک‌هزار و ۲۹۸ قطعه در همدان، یک‌هزار و ۲۸۱ قطعه در قزوین، یک‌هزار و هشت قطعه در سیستان و بلوچستان و ۹۵۱ قطعه در ایلام زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت اختصاص یافته است. در استان فارس نیز یک‌هزار و ۹۴۷ قطعه واگذار شده و به زودی ۶۰۰ قطعه دیگر نیز واگذار خواهد شد.

در استان گلستان ۷۵۷ قطعه زمین، سمنان ۷۵۴ قطعه، اردبیل ۶۲۱ قطعه، آذربایجان غربی ۵۸۸ قطعه، شاهرود ۵۸۲ قطعه، مازندران ۵۲۳ قطعه، ایرانشهر ۵۱۱ قطعه، کردستان ۴۵۵ قطعه، زنجان ۴۰۳ قطعه، لرستان ۴۰۳ قطعه و خراسان شمالی ۲۲۷ قطعه زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت تخصص و واگذار شد.

 گفتنی است  طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی واگذاری زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت در این وزارتخانه تا پایان دولت هم‌زمان با اجرای طرح نهضت ملی مسکن تداوم دارد.

زمین رایگانسازمان منابع طبیعی در قالب طرح نهضت ملی مسکن همکاری خوبی داشته‌اند.واگذاری زمین در کشور علاوه بر نهضت ملی مسکن در طرح جوانی جمعیت نیز اجرا می‌شود. به گفته مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، ارزش زمین‌های واگذار شده به مردم در قالب جوانی جمعیت ۷۰ هزار میلیارد تومان است و از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در قالب طرح نهضت ملی مسکن به ۷۰ هزار متقاضی اختصاص یافته است.

واگذاری زمین رایگان در قالب نهضت ملی مسکن

نوسازی بافت فرسوده نیز بخشی از برنامه نهضت ملی مسکن است که در این برنامه، مسکن به‌صورت خودمالکی ساخته می‌شود. در این برنامه صاحبان مسکن فرسوده با دریافت تسهیلات نهضت ملی مسکن می‌توانند واحد خود را نوسازی و واحدهای جدید بسازند. طرح کلید به کلید نیز بخشی از این برنامه است که بر اساس آن کسانی که تمایل دارند می‌توانند با واگذاری واحد فرسوده خود، یک واحد نوساز دریافت کنند.

تاکنون یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد مسکن ناپایدار در بافت‌های فرسوده کشور شناسایی شده است.

در خصوص پیشرفت نوسازی در قالب نهضت ملی مسکن، محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تا امروز در دولت سیزدهم تعداد پروانه‌هایی که برای بافت‌های فرسوده صادر شده بیش از ۲۲۶ هزار فقره بوده که تا پایان سال به ۲۴۰ هزار واحد خواهد رسید. همچنین تاکنون ۸۰ هزار واحد از آنها به بهره‌برداری رسیده و ۵۷ هزار واحد نیز به مردم واگذار شده است.

آیینی خاطرنشان‌ کرد: ۱۵ درصد از برنامه نهضت ملی مسکن در بافت‌های فرسوده دیده شده است که درصد تحقق این بخش به بالای ۶۰ درصد رسیده و یکی از بخش‌های پیشران نهضت ملی مسکن محسوب می‌شود.

وی با اشاره به ارائه مشوق به مالکان بافت‌های فرسوده گفت: شورای عالی معماری و شهرسازی اجازه داد که ساختمان‌ها دارای درب اضافی، پارکینگ مزاحم و پارکینگ روباز باشند و در جاهایی که این امکان میسر نیست، مقرر شد در جای دیگر برایشان جبران شود. مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران اضافه‌ کرد: همچنین مقرر شد تراس و بالکن در بافت‌های فرسوده به‌عنوان تراکم محسوب نشود که همین نکته ساده بسیاری از موانع و مشکلات را برطرف کرد.

وی ادامه‌ داد: مهمتر از همه این‌ها، با شرایط خاصی اجازه داده می‌شود که طبقه‌ای اضافی در ساختمان ساخته شود تا کار اقتصادی شود، همچنین در برخی ساختمان‌ها با احتساب معبر و غیره، ساخت ۲ طبقه اضافه اجازه داده می‌شود.

وی اظهار داشت: قانونگذار اجازه داد در جاهایی که دولت زمین یا واحد مسکونی داشته باشد، آن زمین یا مسکن با ۴۰ درصد تخفیف در اختیار مردم قرار بگیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان‌ داشت: در کشور حدود ۷۰۰ شهر دارای بافت فرسوده مصوب هستند و تا امروز نزدیک به ۳۵۰ شهر این مصوبه را اجرایی کرده‌اند. با این حال، هر کجا بسته ۱۹‌بندی یاد شده اجرایی شده است، شاهد جهش در موضوع نوسازی هستیم.

دولت در اقدامی جذاب به اهدای زمین رایگان به برخی از خانوارها کرده است. دریافت زمین رایگان دارای شرایط خاص می باشد. برای اطلاع از شرایط دریافت زمین رایگان تا انتهای خبر با ما همراه باشید.

ثبت نام مسکن ملی در بازه های زمانی معین و از طریق سامانه www.tem.mrud.ir قابل انجام است.

متقاضیان شرکت در این طرح باید شرایط ثبت نام را داشته باشند و مدارک هویتی خود و افراد تحت تکفل خود را در این سامانه در زمان مقرر ثبت کنند. به این منظور متقاضیان با ورود به سامانه طرح اقدام ملی مسکن می توانند درخواست خود را ثبت کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: از ۱۴هزار متقاضی جامعه ایثارگری فارس برای دریافت زمین در طرح نهضت ملی مسکن تا کنون تنها به سه هزار و ۷۰۰ نفر واگذار شده و این طولانی شدن زمان شایسته خدمت به جامعه ایثارگری استان نیست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: از ۱۴هزار متقاضی جامعه ایثارگری فارس برای دریافت زمین در طرح نهضت ملی مسکن تا کنون تنها به سه هزار و ۷۰۰ نفر واگذار شده و این طولانی شدن زمان شایسته خدمت به جامعه ایثارگری استان نیست.

سردار ابراهیم بیانی یکشنبه در نشست با مدیران رسانه‌های فارس، بیان کرد: طی ۲ سال گدشته ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر از جامعه ایثارگری فارس متقاضی دریافت مسکن شدند که باید به این آمار افرادی که با داشتن شرایط لازم اما تا کنون مراجعه نکرده‌اند را هم افزود.

وی ادامه داد: با بررسی فرم ج این متقاضیان،۱۴ هزار نفر که دارای فرم ج سبز بودند به اداره کل راه و شهرسازی لارستان و استان فارس معرفی شدند و مقرر شد تا پایان ۱۴۰۲ ، با واگذاری زمین این آمار را به صفر برسد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس افزود: از ۱۴ هزار نفر متقاضی دارای شرایط، ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر به راه و شهرسازی استان و بقیه را به اداره‌کل لارستان معرفی شدند، اما تا کنون در مجموع تنها زمین به سه هزار و ۷۰۰ نفر واگذار شده که از این شمار نیز بخشی از آن ابهام دارد.

بیانی اضافه کرد: تاکنون از سوی اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان فارس به سه هزار و ۵۷۵ نفر و از سوی اداره کل راه و شهرسازی لارستان به ۱۲۸ نفر واگذاری قطعی زمین انجام شده است.

وی گفت: از مجموع ۲ هزار و ۱۷۹ زمین واگذار شده به متقاضیان جامعه ایثارگری شیراز، ۷۷۰تنها به نفر در میانرود واگذاری قطعی زمین انجام شده و برای بقیه متقاضیان در کمیل آباد تعیین شده که هنوز موقعیت دقیق و حدود اربعه آن نیز مشخص نیست.

بیانی اظهار کرد: انتظار است پس از مشخص کردن موقعیت زمین و حدود اربعه آن، در زمره واگذاری قطعی به شمار آید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اذعان کرد: از سه هزار و ۵۷۵ قطعه زمین واگذار شده از سوی اداره کل راه و شهرسازی فارس، تا کنون به یکهزار و ۱۳۸ نفر به صورت انفرادی زمین دریافت کرده اند و به صورت تجمیعی واگذار شده که هنوز با ابهاماتی مواجه است.

سردار ابراهیم بیانی یکشنبه در نشست با مدیران رسانه‌های فارس، بیان کرد: طی ۲ سال گدشته ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر از جامعه ایثارگری فارس متقاضی دریافت مسکن شدند که باید به این آمار افرادی که با داشتن شرایط لازم اما تا کنون مراجعه نکرده‌اند را هم افزود.

با بررسی فرم ج این متقاضیان،۱۴ هزار نفر که دارای فرم ج سبز بودند به اداره کل راه و شهرسازی لارستان و استان فارس معرفی شدند و مقرر شد تا پایان ۱۴۰۲ ، با واگذاری زمین رایگان این آمار را به صفر برسد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس افزود: از ۱۴ هزار نفر متقاضی دارای شرایط، ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر به راه و شهرسازی استان و بقیه را به اداره‌کل لارستان معرفی شدند، اما تا کنون در مجموع تنها زمین به سه هزار و ۷۰۰ نفر واگذار شده که از این شمار نیز بخشی از آن ابهام دارد.​

بیانی اضافه کرد: تاکنون از سوی اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان فارس به سه هزار و ۵۷۵ نفر و از سوی اداره کل راه و شهرسازی لارستان به ۱۲۸ نفر واگذاری قطعی زمین انجام شده است.

وی گفت: از مجموع ۲ هزار و ۱۷۹ زمین واگذار شده به متقاضیان جامعه ایثارگری شیراز، ۷۷۰تنها به نفر در میانرود واگذاری قطعی زمین انجام شده و برای بقیه متقاضیان در کمیل آباد تعیین شده که هنوز موقعیت دقیق و حدود اربعه آن نیز مشخص نیست.​

بیانی اظهار کرد: انتظار است پس از مشخص کردن موقعیت زمین و حدود اربعه آن، در زمره واگذاری قطعی به شمار آید.

منبع : تجارت نیوز |
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    دیدگاه‌ها ۲۹

    • ناشناس ارسالی در

      این طرح واگزاری زمین به مستاجر و..بکلی کذب محض است فقط تبلیغ دروغ است .اگر هم باشد برای آندسته از افراد است که به نوعی به مسئولین شهرها وابسته باشند به اطرافیان .به نوعی طرح مافیایی است

      • ناشناس ارسالی در

        نه راسته ولی جایی میدن زمین که بدرد نخوره

    • مسعود ارسالی در

      هیچ شرطی شامل من نمیشه خانواده‌ ۵ نفره هستم .یکی بالاخره کم میاریم # شرط#

    • همت پناه ارسالی در

      چراماکه ایثارگری داریم هیچکس درک نمی کند مستاجرم ۶میلیون حقوق می گیرم برای اجاره تمام می‌شود توان مالی برای مسکن ملی ندارم ازدزفول

    • امیر ارسالی در

      سلام من 8 فرزند دارم که 3 تا زیر 20 سال هستند و همسرم نازا شده چکار کنم که به من زمین تعلق بگیرد اخرین بچه ام سال 96 بدنیا امده چه گناهی کردیم ایرانی شدیم هنوز جایی مستاجرم

    • ناشناس ارسالی در

      سلام منم اجاره نشین نه خونه نه ماشین هیچی ندارم چرا به من تعلق نمیگیرد

    • ناشناس ارسالی در

      اگرعقل درست وحسابی دارید اول شرایز ازدواج رابرای جوانان رنج کشیده فراهم کنید.بعدبه فکر ۳فرزند باشید.ان شاالله تاوان بیکاری ومجرد ماندن جوانان راپس خواهید داد.

    • ناشناس ارسالی در

      چرا کسی صدای ،ما راکه بعداز ۳۰ سال کار هنوز مستاجریم .قدرت خرید یک وجب زمین رانداریم نمی شنوند.نه خودمان خیری از زندگی دیدیم.نه فرزندان بیکار ومجردمان که ازسن ازدواجشان گذشته!!!!!!!!!!؛؛؛؛؛؛؛،؛؛؛؛؛؛؛لحظه ای تامل بد نیست.

    • کرم صیدی ارسالی در

      این طرح ها همه مسخره است آدم هست 12فرزند دارد ولی چون بزرگن همه بیکار بی سرپناه زندگی میکن یه نفر آدم مغ دار تو این مملکت نیست که به مردم کمک کنه آدم که بزرگ میشه احتیاج به تشکیل زندگی داره کار میخواد خونه میخواد ماشین وسایل زندگی فرزند بیاره که چی پول شیر خوشک وپوشک نداره چه برسه به کرایه خونه و هزاران دردسر ما فرزند داریم 20سالشه بیکار بی دفترچه درمان بی سهام عدالت و هزاران آرزو به دل بزرگ ها برسید یه عده دیگر هم بیچاره نکنید

    • رضا مهری ارسالی در

      سلام وقت بخیر کسانی که 4فرزند دارند درسال 1402 ثبت نام کردیم در استان گلستان شهر گرگان فعلان خبر نیست چندین بار به اداره شهر سازی مراجعه کردم فقط می‌گویند دولت زمین برای مسکن ساخت ندارد پس چرا من تکمیل پرونده کردم فرمم سبز است واقعان سر کاریم اگر دولت نمی‌تواند بسازد یا زمین ندارد چرا

    • موسی ملایی ارسالی در

      ما نه دیدیم و نه سر سفره مون حس کردیم

    • ناشناس ارسالی در

      سلام پس جوانای بالای ۳۰ سال که نه زمین دارن نه خونه زن وزندگی پس چی میشن

    • صالح ارسالی در

      سلام و درود
      خواهشا واسه شهرستان فسا کاری کنید بخدا با چهار و پنج فرزند تو خونه مستاجری واقعا برامون سخته
      دولت محترم بهترین کار را انجام داد اما خواهشا هرچقدر زودتر انجام بشه که زمین رایگان دولت دریافت کنیم بهتره از این همه سختی و فشار زندگی لااقل یه سرپناهی واسه بچه هامون درست کنیم
      خداخیرتون بده

    • فردین ارسالی در

      سلام
      خواهشا در فسا استان فارس هم زمین رایگان واسه خانواده های داری چهار و پنج فرزند در اولویت قرار دهید

    • فرداد ارسالی در

      فسا که زمین رایگان تحویل کسی نشده اینقدر که لارستان و بقیه شهرها اعلان کردن خبری از زمین فسا نشده
      نماینده محترم فسا آقای فیروزی خواهشا یه کاری کن که خانواده های داری سه فرزند یا بیشتر زمین رایگان دریافت کنن

    • دانش بگزاده ارسالی در

      باسلام .بنده دارای سه فرزند که همگی زیر ۱۳سال هستند و فرزند سومم هم متولد ۲۳شهریور ۱۴۰۱میباشد و همچنین .به دلیل تصادف شدید در حدود ۶سال پیش الان توانایی کار را ندارم و همچنین مدت ۲سال هست که تحت نظر دکتر روانشناس هستم وفردی بیکار بدون هیچ گونه زمین ویایاخونه و ماشین هستم و هزینه زندگیم را خانواده پدری میدهند که کارگری میکنند .پس چرابه بنده زمین یاواحد رایگان یاحد عقل کم هزینه تر نمی‌دهند .لطفاً به خاطر خدا صدای من و خانواده ام رابه گوش مصعولین برسانین.ممنونم

    • ناشناس ارسالی در

      با سلام نزدیک یک سال هست ک در طرح چهارفرزند زیر 20سال ثبت نام کردم ولی هر بار ک مراجعه میکنم راه و شهرسازی ازنامیگن ک ما زمین دولتی نداریم ک بخاییم بدیم. تایید شدید ولی زمین نیست ک بهتون بدیم حالا تکلیف ما چیه خواهش میکنم مسولین محترم ب شهرستان ما هم نظری کنند بلکه ما هم صاحب خونه بشیم

    • محمدبخت ارسالی در

      سلام من دوپسر دارم زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی هستم تورا به شرفتون قسم ۲۰۰ متر زمین توی این ایران پهناور من حق ندارم مستاجرم توان ندارم تورا به شهیدان ابراهیم رئیسی و سردار سلیمانی قسم ۱۰۰ متر زمین بهم بدین ۰۹۱۶۴۹۱۷۳۰۱

    • رخشانی ارسالی در

      مثلی شارژ یارانه یک قطعه زمین ب هر خانوار بدهید . حمایت کنید کاغذ بازی نکنید .در شهرهای بزرگ کوچک زمین توضیح کنید .سیمان آهن ووو برای ده سال صادر نکنید . اگر واقعن بفکر مسکن اجاره نشین ها هستید .

    • ابوالفضل ارسالی در

      پس اونهاییکه ۵ فرزند دارند وتاریخ آخرین فرزندشون قبل از تاریخ اعلام شده وهنوز خانه ندارن و هیچ تسهیلاتی هم از دولت نگرفتن باید برن بمیرن ..........‌

    • علی حبیب زادگان ارسالی در

      متولدسال۶۲هستم سال ۹۰ازدواج کردم حال با۲ فرزند۱۰و۸ساله حدود۱۲سال درتهران مستاجرم، تاامروزبرای دریافت هیچکدام ازکمکهای دولتی یا وامهای دولتی موفق نشدم وحال با۳۰۰م پیش ۱۲میلیون اجاره ماهانه پرداخت میکنم باحقوق گارکری قراردادی شهرداری تهران که قرار بودبعد۱سال قراردادم رسمی بشوداما۳ساله ۱ سال تمام نشده!

    • بیخانمان ارسالی در

      سلام.نزدیک‌به پنجاه سالمه حدودی ساله که آواری این خونه وآن‌خونه‌هستم.باحقوق‌کارگری‌ نه خودم نه بچهام یه روز خوش نداشتیم چرا؟از‌سی‌سال پیش مسکن مهر .تامسکن‌ملیثبت‌نام‌کردم.ولی ولی تا همین الان که ازفکراینکه کجا‌برم‌اسایش ندارم‌ چون آخر قراردادی بازم دربه‌درتو‌بنگاه ه سی م.ممنون‌اگه‌گوش‌شنوایی باشه

    • یاشار ارسالی در

      من تمام شرایط رو دارم و دارای سه فرزندم هرچی ثبت نام کردم نشد و خودم دیگه از رو رفتم بیخیال شدم هیچکس محل نمی‌ذاره من سه تا بچه دارم 7و5و3 بیاین من مدارک میدم اگه دولت چیزی داد برای خودتون

    • یوسف ارسالی در

      بیزار از همچین زمین هایی هستیم یه جا زمین دادن که سه طرفش کال اب هس وتا چندین سال نمیشه خانه ساخت و در مسیر سیل هست بعد میگن زمین رایگان

    • ناشناس ارسالی در

      سلام همش دروغه
      من ۴ فرزند زیر ۲۰ سال دارم یه سال و نیم هست نوشتم ولی خبری نیست

    • یاس ارسالی در

      سلام. یه فکری هم برای اقشار میانسال بکنین که باوجود عروس وداماد. هنوز سر پناهی از خودشون ندارن ومستاجر هستن. تو را بخدا فکر مردم باشین که دارن با چه سختی اموراتشون را میگذرونن. وصورتشون را با سیلی سرخ نگه داشتن

    • ناشناس ارسالی در

      سلام بنده چهارتا فرزند دارم آخرین فرزندم ۱۴۰۱ به دنیا اومده ثبت نام کردم دماوند هر موقع مراجعه می‌کنیم میگن زمین نداریم ؟

    • هما فرخیفرد شیرازی ارسالی در

      سلام چرا فقط زمین یا واحد آپارتمان رو به سال 1400دیها میدید ما که چند سال بچه خود شیراز هستیم نمیدید شوهرم تو شهرداری سی سال زحمت کشید بعد از باز نشستگی خوشی نبرد سکته مغزی مرد به خاطر اینکه هرساله دور خونه های مردم بود هفت عضو مجانی داد به کسانی که پول نداشتن اهدا کرد پس ما کجا باید پیش کی داد بزنیم

    • ناشناس ارسالی در

      من هم یک زن سرپرست خانواده هستم با سه فرزند که فرزند آخرم 5 سالشه پس تکلیف ما چی میشه 3 تا فرزند زیر 20 سال😮‍💨 که اجاره خونه برامون واقعا کمر شکنه لطفا یکم تسریع کنید این طرح رو
      درود بر شهدای خدمت و خادم جمهور

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین