یکتا ناصر | طلاق یکتا ناصر

جنجال جدید از یکتا ناصر در اینستاگرام غوغا کرد | دلیل ناراحتی یکتا ناصر چیست؟

در ادامه عکسی با متن دردناک از یکتا ناصر را مشاهده می کنید.

جنجال جدید از یکتا ناصر در اینستاگرام غوغا کرد | دلیل ناراحتی یکتا ناصر چیست؟
| کد مطلب: ۴۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار شایلین بهبودی:

یکتا ناصر اخیرا بخاط خبر جدایی اش از منوچهر هادی یکی از بازیگران پر حاشیه سینما و تلویزیون شده است .اما یکتا ناصر و همسرش بطور رسمی این خبر را تایید یا تکذیب نکرده اند .یکتا ناصر او به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت به چند دفتر سینمایی مراجعه کرد و تست بازیگری داد که در نهایت توانست در سریال گل های کاغذی ایفای نقش کند.

یکتا ناصر، بازیگر سینما و تلویزیون عکس جدیدی از خود با یک شعر از شاملو منتشر کرد.

یکتا ناصر در زیر این عکس نوشت: در قدرت تحمل هر کس را از میزان سکوتش بسنجید، آنان که هیاهو می‌کنند بار هیچ چیز را به روی شانه‌های خود تحمل نمی‌کنند.

یکتا ناصر

روز گذشته یکتا ناصر همسر سابق منوچهر هادی یک استوری جنجالی منتشر کرد که به نظر غیر مستقیم پیامی بود برای همسر سابقش؛ این استوری را از لینک زیر مشاهده کنید: 

یکتا ناصرحالا منوچهر هادی هم انگار این پست را در جواب او منتشر کرده است.

او نوشت: «دخترم، عزیز دل پدر، آنان که قدر بودنت را ندانستند رفتنت را "خیانت" می‌پندارند»

طلاق یکتا ناصر و منوچهر هادی

 تازه ترین خبر درباره یکتا ناصر و جدایی اش از همسرش را در ادامه بخوانید.یک روز پس از آنکه یکتا ناصر متنی درباره نبخشیدن و فراموش کردن منتشر کرد، منوچهر هادی با بازنشر آن، به متن یکتا ناصر واکنش نشان داد.

یکتا ناصرعده‌ای از کابران فضای مجازی با استوری یکتا ناصر حدس زدند که او از منوچهر هادی جدایی شده و حالا واکنش منوچهر هادی به خبر جدایی قوت بخشیده است.

شایعه جدایی این زوج از ماه‌ها قبل شروع شد و ماه گذشته منوچهر هادی با انتشار پستی که در آن یکتا ناصر را «همسرم» خطاب کرده بود به این شایعات پایان داد، اما حالا به نظر می رسد یا این زوج جدا شده اند و یا میان آنها جنگی عاطفی در گرفته که آن را به فضای مجازی هم کشانده اند.

یکتا ناصر در سریال نیسان آبی

نیسان آبی سریالی کمدی و خانوادگی به کارگردانی منوچهر هادی در سال در سال 1400 از طریق پلتفرم فیلیمو در نمایش خانگی منتشر شد.

یکتا ناصراین سریال طنز داستان دو دوست به نام های جمشید و رضا است که عاشق دو خواهر به نام زری و پری شده و با آنها ازدواج می کنند.رضا عاشق شعر و جمشید شیفته شخصیت جمشید هاشم پور(بازیگر مشهور) است. زندگی این دو باجناق مدام درگیر اتفاقات مختلفی می شود که گاه طنز و گاه تلخ هستند.

یکتا ناصریکتا ناصر در سریال نیسان آبی نقش زری سازگار همسر جمشید قاسم‌پور با بازی حسین یاری را ایفا می کند و مهران غفوریان، بهناز جعفری، جمشید هاشم‌پور، علیرضا خمسه، یوسف صیادی و ایمان صفا از بازیگران دیگر این سریال هستند.

سریال دختران حوا دختران حوا مجموعه ای تلویزیونی به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال 1391 است که به روی آنتن شبکه 5 رفت.

یکتا ناصردر این سریال زنی به نام ثریا، در دوران جوانی پرستار زایشگاه بود به دلیل اخراج از بیمارستان تصمیم به انتقام گرفته و دستبند 3 نوزاد دختر را با یکدیگر عوض می کند که یکی از نوزادان دختر رئیس بیمارستان بود.

یکتا ناصر(ثریا )سالها بعد در روزهای پایانی زندگی خود از یک ممدکار اجتماعی به نام شیوا با بازی یکتا ناصر می خواهد که آن سه دختر را پیدا کرده و حقیقت را به آنها بگوید....

یکتا ناصر در این سریال با بازیگرانی همچون گوهر خیراندیش، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی، ایرج راد، تینا آخوندتبار، مینا وحید، نازنین کریمی، شیما نیک پور، پندار اکبری و امیرحسین رستمی به هنرمندی پرداخته است.

منبع : قاب امروز |
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین