وام فوری | وام فوری بدون ضامن

وام فوری 200 میلیونی بدون ضامن بانک گردشگری | وام فوری برای مشتریان خوش حساب

جزئیات جدید از دریافت وام فوری را در ادامه بخوانید.بانک گردشگری در راستای ارائه خدمات ویژه به مشتریان خود، اقدام به طراحی طرح سپرده تسهیلاتی پارسا نموده است.

وام فوری 200 میلیونی بدون ضامن بانک گردشگری | وام فوری برای مشتریان خوش حساب
| کد مطلب: ۲۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار شایلین بهبودی:

وام فوری یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند

بانک گردشگری در راستای تشویق مشتریان به سپرده­ گذاری در حسابهای جاری، امکان اعطای تسهیلات ارزان قیمت به مشتریان حقیقی و حقوقی خود را فراهم کرد.

شرایط و روش دریافت وام  فوری پارسا بانک گردشگری

سپرده­ گذاری ۴ الی ۱۲ ماهه در سپرده­ های جاری خود.

دریافت تسهیلات تا ۳۰۰ درصد میانگین سپرده و تا سقف ۲ میلیارد ریال

امکان دریافت تسهیلات با نرخ ۲ و ۴ درصد

امکان انتقال امتیاز تسهیلات به سایر افراد

دوره­ های معدل­ گیری سپرده: ۶،۴ و ۱۲ ماه

شامل مشتریانی است که با گردش سپرده های جاری خود وام ارزان قیمت می خواهند.

این تسهیلات ارزان قیمت به مشتریان حقیقی و حقوقی تعلق می گیرد.

وام پارسا بر اساس معدل حساب جاری پرداخت می شود.

حداکثر اصل مبلغ تسهیلات قابل پرداخت به مشتری دو میلیارد ریال است.

مشتریان مشمول دریافت تسهیلات می توانند امتیاز وام خود را به شخص دیگر واگذار نمایند.

سقف این تسهیلات برای حقوق بگیران بانک شهر تا 100 میلیون تومان قابل تغییر است.افرادی که در بانک شهر سپرده کوتاه مدت، جاری یا قرض‌الحسنه دارند، می‌توانند برای وام 50 میلیونی بدون ضامن این بانک درخواست دهند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات اعتبارسنجی است. افرادی که مایل به دریافت این وام هستند نباید بدهی یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند. در صورتی که متقاضیان شرایط مذکور را داشته و وام را دریافت کنند، طی مدت 36 ماه امکان پرداخت اقساط این تسهیلات را دارند.

وام فوری

با توجه به مقدار وام، نرخ سود و زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 1 میلیون و 935 هزار و 486 تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات به 19 میلیون و 677 هزار و 499 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 69 میلیون و 677 هزار و 499 تومان خواهد بود.

بانک شهر سال 1388 با دریافت مجوز از بانک مرکزی و همچنین با تایید و هماهنگی شورای عالی پول و اعتبار کشور افتتاح شد. بعد از گذشت دو سال از آغاز به کار، سهامداران برای تامین نقدینگی لازم سرمایه این مجموعه را تا 400 میلیارد تومان افزایش دادند.

شهرداری‌های تهران، شیراز، اصفهان، قزوین، مشهد، قم، کرج، اهواز، تبریز و صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران و همچنین شرکت تعاونی تولیدی و توزیعی کارکنان شهرداری تهران از سهامداران اصلی و محوری این بانک به حساب می‌آیند.

مدارک و شرایط لازم برای دریافت وام فوری

متقاضیان دریافت وام خوداشتغالی در صورت داشتن شرایط لازم و نامه از سازمان‌های مربوطه باید در یکی از شعب بانک ملت سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمنا متقاضیان تسهیلات مذکور باید حداقل ۱۰۰ هزار تومان در سپرده خود نگهداری کنند.

سقف این وام برای کارگران ۱۵۰ میلیون تومان و برای کارفرمایان ۳۰۰ میلیون تومان است. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و تنها به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد. این نوع تسهیلات به ضامن رسمی احتیاج دارد.حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات ۸۴ ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط ۲ میلیون و ۵۰ هزار و ۳۲۱ تومان است. کل سود تسهیلات، ۲۲ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۹۶۰ تومان و مجموع رقم وام و سود آن، ۱۷۲ میلیون و ۲۸۶ هزار و ۹۶۰ تومان خواهد بود.

بانک ملت سال ۱۳۵۹ از ادغام بانک‌های تهران، داریوش، بین المللی ایران، عمران، بیمه ایران، ایران و عرب، پارس، اعتبارات تعاونی و توزیع، تجارت خارجی و فرهنگیان به وجود آمد. توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت روابط مشتریان، بهبود کیفیت خدمات، توسعه منابع انسانی و بهبود شاخص‌های عملکرد از مهم‌ترین راهبردهای این مجموعه هستند.

 

منبع : بانک اول |
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین