تست روانشناسی | تست شخصیت

یک هدیه از سورتمه بابانوئل انتخاب کن تا بگم کدوم آرزوت قراره برآورده شه | تست روانشناسی

تست روانشناسی:کدوم هدیه رو اول دیدی؟ بگو تا بگم بزرگ‌ترین آرزوت چیه؟

یک هدیه از سورتمه بابانوئل انتخاب کن تا بگم کدوم آرزوت قراره برآورده شه | تست روانشناسی
| کد مطلب: ۲۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار:الهام کریمی

اولین نگاه و دیدن اولین هدیه از این سورتمه کریسمسی در مورد بزرگ‌ترین آرزوی شما، رازهای پنهانی را فاش می‌کند. پس زود دست به کار شو و هدیه ای که در ابتدا دیدی رو بگو.تا از نتیجه این تست روانشناسی شگفت زده بشی.

در این تست روانشناسی عالی شرکت کنید تا به شما بگوییم در زندگی تان بیش از همه به دنبال چه چیزی هستید. این تست تنها بر اساس اولین چیزی که در یک تصویر می‌بینید انجام می‌شود.

با این تست و از کشف خواسته‌ها یا اولویت‌های پنهان زندگی تان متعجب می‌شوید. این تست شخصیت شناسی یک تمرین سرگرم کننده است که در انتخاب‌های آینده تان به شما کمک خواهد کرد. با تست شخصیت ستاره، اسرار عمیق‌ترین خواسته‌ها و نیازهای خود را فاش کنید. این تست یک راه سرگرم کننده برای جست و جو  در ضمیر ناخودآگاه و کشف بخش‌های پنهان شخصیتتی شما است.

آیا آماده هستید تا متوجه شوید چه چیزی برای شما مهم‌تر است؟ در این سفر جذاب با ما همراه باشید.

در این سورتمه جذاب، اولین هدیه ای که دیدی و نظرت را جلب کرد چه بود؟

سورتمه: سفر به نوستالژی

اگر ابتدا سورتمه را دیدید، شما کسی هستید که عاشق زندگی و امنیت دوران کودکی اش است. شما نوستالژیک هستید و اغلب در آرزوی زمان‌های کودکی تان. این اشتیاق شما را به فردی متفکر، درون نگر و دلسوز تبدیل کرده است. شما برای ارتباطان و سنت‌ها ارزش قائلید و روابط اجتماعی تان را دوست دارید.

علیرغم اینکه تمایل به گذشته دارید، به آینده خوش بین هستید. توانایی شما در پیدا کردن شادی در چیزهای کوچک، نشان دهنده انعطاف پذیری و سازگاری شما است.

آب نبات: شیرینی گم شده

اگر ابتدا آب نبات عصایی را دیدید، نشان می‌دهد که در زندگی تان شادی و شیرینی را از دست داده اید. شما عشق به تفریح، خنده و سفر دارید، اما احساس می‌کنید که در شرایط فعلیتان به هیچ یک از آن‌ها نمی‌رسید. شما سرزنده، خلاق و بازیگوش هستید. شما به دنبال خوشبختی هستید و مثبت اندیشی زیادی دارید و آن را به دیگران منتقل می‌کنید.

با این حال، به یاد داشته باشید که زندگی عادی اینطور نیست و شما گاهی باید با مشکلات خود روبرو شوید. ایجاد تعادل در واقعیت و نیاز به شادی به زندگی بهتر کمک خواهد کرد.

آدم برفی: در جست و جوی گرما

افرادی که آدم برفی را دیدند؛ دلتنگ گرمی و صمیمیت در زندگی شان هستند.

با اینکه آدم هایی زیادی در اطراف شما است؛ اما  از نظر عاطفی دور شده اید یا شما را درک نمی‌کنند. این باعث شده تا شخصیتی حساس، درون نگر و همدل داشته باشید. شما توانایی زیادی در درک احساسات دیگران دارید و همین باعث می‌شود شما دوست یا شریک عالی باشید. با این حال، اگر این روابط تعادل نداشته باشد ممکن است از نظر عاطفی به شما صدمه بزند.

به یاد داشته باشید که قبل از دیگران، باید مراقب خود باشید.

زنگوله: به دنبال هیجانی

دیدن زنگوله نشان دهنده اشتیاق به هیجان و سرزندگی است. شما با تغییرات و تجربیات جدید شکوفا شده و در موقعیت فعلیتان احساس رکود و بی فایده بودن دارید. شما فردی با اشتیاق، کنجکاو و مشتاق به زندگی هستید. شما ماجراجوید و از ریسک نمی‌ترسید. با این حال، ولعتان برای رسیدن به چیزهای جدید باعث می‌شود از حال لذت نبرید.

هدایا: اشتیاق به رسمیت

اگر ابتدا چشم شما به هدیه‌ها افتاد، احتمالاً حس قدردانی و شناخت را از دست داده اید. شما سخت کار می‌کنید، اما حس می‌کنید تلاش‌های شما نادیده گرفته شده است. شما فردی سخاوتمند، پر تلاش و فداکار هستید. با این حال، وقتی تلاش شما دیده نمی‌شود؛ خشمتان فوران خواهد کرد. بهتر است بدانید که ارزش شما با تایید دیگران تعیین نمی‌شود؛ پس بدون در نظر گرفتن نظرات بقیه از تلاشتان قدردانی کنید.

از اینکه این تست جالب را انجام دادید از شما ممنونیم! شما می‌توانید برای تست‌های شخصیتی جدید، به وب سایت ستاره سر بزنید.

این تست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و نظراتتان را بگویید. آیا این تست برای شخصیت شما درست بود؟

البته این تست صرفاً برای خنده و سرگرمی است و هیچ ارزش علمی ندارد.

منبع : ستاره |
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین