تست روانشناسی | روانشناسی

تست روانشناسی | میخوای بدونی چه اختلال روانی ای داری؟ این تستو انجام بده

انجمن روان‌شناسی می‌گوید: «اگرچه بسیاری از دختران رویای این را دارند که روزی یکی از پرنسس‌های دیزنی شون، اما توجه به این نکته مهم است که این فانتزی‌ها نه تنها حاوی اعمال پنهان خشونت و کلیشه‌ها هستند، بلکه انتظارات عاطفی غیرواقعی را نیز ترویج می‌دهند. بر این اساس، مطالعه‌ای وجود دارد که این اختلالات را تجزیه و تحلیل می‌کند و هر شاهزاده خانم را در یک تیپ شخصیتی طبقه بندی قرار می‌دهد.

تست روانشناسی | میخوای بدونی چه اختلال روانی ای داری؟ این تستو انجام بده
| کد مطلب: ۱۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد

کدام پرنسس دیزنی انتخاب شماست؟

در لیست زیر توضیح می‌دهیم که هر یک از شاهزاده خانم‌های دیزنی از چه اختلال روانی رنج می‌برند. به من بگو شاهزاده خانم مورد علاقه شما کیست و من به شما می‌گویم که از چه اختلال روانی رنج می‌برید!

شاهزاده خانم‌های دیزنی و اختلالات روانی مربوط به آن‌ها

۱. سفید برفی و اختلال استرس پس از سانحه

سفید برفی شاهزاده خانمی است که علائم اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) را نشان می‌دهد، بنابراین می‌توان او را به عنوان یک شخصیت مطیع و وابسته تعریف کرد، زیرا هر زمان که مشکلی داشته باشد به دنبال پناهندگی می‌رود و امنیت را با مراقبت و محافظت مبادله می‌کند.

۲. سیندرلا و اختلال شخصیت وابسته

ظاهراً این شاهزاده خانم به دنبال آزادی است اما نمی‌داند چگونه به تنهایی به آن دست یابد. به همین دلیل است که او ظاهراً از اختلال شخصیت وابسته (DPD) رنج می‌برد که مشخصه آن وابستگی عاطفی به دیگران و تلاش همیشگی برای راضی نگه داشتن آن‌هاست. او حتی زمانی که قربانی هر نوع خشونتی است، نیاز به تایید دیگران دارد و خود را پایین نگه می‌دارد.

۳. زیبای خفته و اختلال خیال‌بافی

یکی از ویژگی‌های شخصیتی این پرنسس، همبستگی همراه با بی‌علاقگی اوست. او زنی است که به دیگران وابسته است، چه پدر و مادر، چه دشمن و چه شریک زندگی. او معتقد است که عشق راه حل تمام مشکلات اوست.

۴. پری دریایی کوچک و اختلال وسواس فکری-اجباری

پری دریایی کوچولو از اختلال وسواس فکری-اجباری (OCD) رنج می‌برد و مشخصه آن زنی است که همه چیزش را رها می‌کند تا آنچه را که باید دنبال کند، به خصوص برای مردی که معتقد است او نیز همین کار را برای او انجام خواهد داد.

۵. بلا (دلبر) و اختلال اضطراب یا وسواس فکری

او یکی از شیرین‌ترین و تحصیلکرده‌ترین شاهزاده خانم هاست که می‌تواند مردی با خلق و خوی عصبی را رام کند. از آنجایی که هیچ دوستی ندارد، ممکن است اختلال وسواس فکری (OCD) یا اختلال اضطراب داشته باشد.

۶. یاسمین و اختلال خودشیفتگی

او شاهزاده خانمی است که تقریبا همیشه از همه چیز و از افراد اطراف خود ناراضی است. او می‌خواهد که همیشه در مرکز توجه باشد و به دنبال راه‌هایی برای به دست آوردن این توجه است. به همین دلیل قوانین را زیر پا می‌گذارد و با سرکشی و خودشیفتگی فضای خودش را پیدا می‌کند.

۷. پوکاهانتس و اختلال وابستگی عاطفی

او رفتارهای مشترک زیادی با سفید برفی دارد، اما شخصیت او متفاوت است، زیرا او با شریک زندگی خود سازگار است و می‌تواند نحوه زندگی خود را تغییر دهد تا با شریک زندگی خود موافق باشد.

۸. مولان و شخصیت قربانی

این شاهزاده خانم سعی می‌کند جنبه مثبت زندگی را ببیند، با این حال، انکار، یک مشکل است، زیرا به او اجازه نمی‌دهد واقع‌بین باشد. او برای نجات افرادی که دوستشان دارد، خود را به خطر می‌اندازد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین