نفیسه روشن | نفیسه روشن بیوگرافی | نفیسه روشن ازدواج| نفیسه روشن طلاق

تیپ کژوال نفیسه روشن همه رو میخکوب کرد | خانم با این عمل زیبایی جدیدش کلا یه آدم دیگه شده

عکسی جالب و دیدنی از نفیسه روشن را در ادامه مشاهده کنید

تیپ کژوال نفیسه روشن همه رو میخکوب کرد | خانم با این عمل زیبایی جدیدش کلا یه آدم دیگه شده
| کد مطلب: ۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. نفیسه روشن در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده وی موفق به اخذ مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی شده است. پدر نفیسه روشن مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش بود و برادرش هم‌ اکنون مهندس پرواز می‌باشد.

نفیسه روشن

زندگی مشترک نفیسه روشن با یک خلبان

نفیسه روشن بار اول با یک خلبان ازدواج کرد و راجع به زندگی متاهلیش اینطور توضیح می دهد:یکی از پررنگ ترین سختیهای شغل همسرم نبودنش در لحظه هایی اسـت کـه مـن انتظار دارم کنار مـن باشد.  مـن وقت زیادی را گذاشتم و با وسواس زیاد هفت سین انتخاب کردم و چیدم اما لحظه سال تحویل کنار مـن نبود. چهارشنبه سوری نبود. خیلی از مراسم و زمان هایی کـه مـن دوست دارم کنارم باشد، نیست. از سوی دیگر اگر از بهنام بپرسند زندگی با یک بازیگر چطور اسـت، جواب میدهد خیلی سخت! خیلی وقت ها او هست و مـن نیستم و ماجرای یکی بود، یکی نبود داستان زندگی مـن و بهنام اسـت. اما بخاطر علاقه ای کـه بـه هم داریم بـه شغل هم دیگر احترام میگذاریم. از سوی دیگر مـن می‌دانم کـه همسرم اسکادران هواپیمایی اسـت کـه چند صد نفر مسافر دارد و باید محیط آرامی برای او فراهم شود و آرام باشد.

نفیسه روشن می گوید: دراین مدت بـه بچه دار شدن فکر نکردیم. این مدت تمام کارهایی کـه دوست داشتم انجام دهم را انجام دادم و همسرم همیشه مشوقم بود. خیلی از همکارانم با او دوست هستند و رابطه خوبی با آن ها دارد. خدا را شکر می‌کنم، چرا کـه حس میکنم مهم‌ترین بخش زندگی آن بخشی اسـت کـه با کسی همراه می شوی.نفیسه روشن از معدود بازیگرانی است که بصورت جدی از علاقمندان حیوانات است.دوران جنگ در بوشهر زندگی کرده اند و دیدن حیوانات مختلف از جمله روباه ، سمور و مار باعث شده است که از آنها نترسد و اتفاقا موجودات زنده را دوست داشته باشد.او حالا یک مینی باغ وحش از انواع مختلف حیوانات در خانه اش دارد.

نفیسه روشننفیسه روشن در استوری اینستاگرامش به کسانی که او را قضاوت میکنند بی احترامی کرد.نفیسه روشن با انتشار یک استوری در پیجش نوشت: کاش آقای مدیری دوباره ازم بپرسه عاشق شدی؟و من بگم بله....

نفیسه روشن دیروز ازدواج مجددش را اطلاع رسانی کرد و فعلا مانند بهاره رهنما شوهرش را حاجی صدا و می زند ولی اطلاعات بیشتری منتشر نکرده است. او تصویری از دستش که حلقه ازدواج کرده است را نشان داد و اعلام کرد در سفر کربلا هم به عشق آسمانی رسیده و هم به عشق زمینی و ازدواج مجددش را اطلاع رسانی کرد.

نفیسه روشنخونه زندگی لوکس نفیسه روشن

نفیسه روشن همانطور که گفتیم رو آورده به اینستاگرام و از این طریق با مخاطبین ارتباط داره البته که ارتباطی نه چندان دوستانه! زیرا خانم بازیگر اصولا اهل خودنمایی هستند و گاهی ریز به ریز زندگی خود را پهن اینستا میکنند و اگر کاربران هم انتقاد کنند بِهشون بر میخوره و با لحن و کلماتی بسیار تند و ناجور جواب میدهند.

نفیسه روشن مدتی پیش ویدیویی منتشر کرد که گویا قصد این رو داشته که کبوتر های لب پنجره رو نشون بده اما انقدر از دور گرفته شد و ریز و مجلسی دوربین رو میچرخونه که زندگی لاکچریشونم مشخص بشه! این رفتار تقریبا از نفیسه روشن بعید بود اما ظاهرا بلاگری و شاخ شدنُ البته چشم و هم چشمی روی ایشون هم تاثیر گذاشته! در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید.

نفیسه روشن

این روزا خیلی از سلبریتی ها رفتن به سمت مدل شدن چه سلبریتی های مرد و چه سلبریتی های خانوم و میشه گفت که مدلینگ داره توی ایران ریشه هاش رو قوی میکنه و به یه صنعت پر درآمد تبدیل میشه، مثلا بین مدل های معروف مرد که بازیگر هم هست میشه به مهدی پاکدل اشاره کرد که این بازیگر یه مدتی مدل معرفی یه برند پوشاک چرم شده بود و بازخوردهای مثبت زیادی هم دریافت کرد و بین بازیگرهای خانوم هم خیلی از این دوستان مدل میکاپ میشن و البته پوشاک.

که خب نفیسه روشن هم یه مدتی زده بود توی کار مدلینگ میکاپ شدن و تا مدت ها هم تو این زمینه موقع دوری از عرصه ی بازیگری حسابی فعالیت میکرد ولی شاید براتون جالب باشه که بدونید خیلی از کاربرا از این موضوع استقبال نکردن و به نظرشون آرایش های خانوم روشن بسیار غلیظ میشد و چهره ی ایشون رو خیلی تغییر میداد و از اون حالت و مظلومیتی که خودشون توی چهره شون دارن خارج میشدن که خب خانوم روشن هم دیگه فعالیت تو این زمینه رو تعطیل کرد!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین