تست روانشناسی | تست روانشناسی امروز

تست روانشناسی | با این 3 تکنیک طلایی موفق ترین آدم تو اطرافیانت میشی

با ما همراه شوید با تست روانشناسی امروز سایت قاب امروز و در چالش جدید ما شرکت کنید

تست روانشناسی | با این 3 تکنیک طلایی موفق ترین آدم تو اطرافیانت میشی
| کد مطلب: ۲۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار شایلین بهبودی:

کشف کنید که چگونه می توانید افکار خود را کنترل کنید و اعتماد به نفس خود را با این تکنیک های آسان افزایش دهید. بیاموزید که چگونه از خودگویی مثبت به عنوان ابزاری قدرتمند برای توانمندسازی شخصی استفاده کنید.

در سفر به سمت رشد شخصی و بهبود خود ، قدرتی که در گفتگوی خود با خودمان به دست می آوریم اغلب غافل می شود.

زبانی که در ذهن خود استفاده می کنیم می تواند ما را بلند کند ، یا ما را محدود کند. گفتگوی مثبت ابزاری اساسی است که نه تنها بر سلامت روانی و دیدگاه ما تأثیر می گذارد بلکه قدرت درونی ما را نیز از بین می برد.

با قدم گذاشتن در قدم برای تأیید تأثیر آن و آگاهانه این عمل در زندگی روزمره ما می تواند تفاوت بین لاغر شدن و رونق را نشان دهد.

این مقاله استراتژی های عملی را برای مهار قدرت خودیافت مثبت به طور مؤثر نشان می دهد. آماده شوید تا اثرات تحول آمیز خود را به خودی خود کشف کنید.

تکنیک 1: تجسم

تجسم ابزاری قدرتمند برای کمک به شما در دستیابی به اهداف شخصی است. این روند تصور خود در یک وضعیت مثبت و دیدن نتیجه در چشم ذهن شماست.

تجسم می تواند به شما کمک کند تا گفتگوی مثبت و قدرت درونی مورد نیاز برای رسیدن به نتیجه نهایی مورد نظر خود را نشان دهید.

گذراندن مدتی هر روز در تجسم خود در دستیابی به اهداف خود می تواند عمیقاً توانمند باشد و به شما در ایجاد انگیزه در سفر کمک می کند.

تکنیک 2: ذهن آگاهی و قدردانی

دومین تکنیک برای پذیرش قدرت درونی شما ذهن آگاهی و قدردانی است. تمرین ذهن آگاهی به شما کمک می کند تا بدون قضاوت از افکار ، احساسات و عواطف خود آگاه شوید.

این امکان را به شما می دهد تا یک قدم عقب بردارید و دنیای درونی خود را مشاهده کنید بدون اینکه اجازه دهید کنترل شما را به دست بگیرد.

ادغام قدردانی از تمرین شما فرصتی را برای شما فراهم می کند تا روی مثبت در زندگی تمرکز کنید و ذهنیت خود را از منفی به مثبت تغییر دهید.

این به شما کمک می کند تا با سپاسگزاری از چیزهایی که شما را قوی و توانا می کند ، احساس قدرت کنید.

تکنیک 3: اقدام مثبت

تکنیک سوم در مورد اقدامات مثبت است. این امر مستلزم به چالش کشیدن خود برای انجام کاری است که باعث می شود احساس ناراحتی کنید و خود را از منطقه راحتی خود بیرون کنید.

انجام اقدامات ، هر چقدر هم که ممکن است کوچک باشد ، به شما در افزایش قدرت درونی خود کمک می کند و باعث می شود احساس اطمینان بیشتری کنید.

با استفاده از این تکنیک ، می توانید اهداف قابل دستیابی را نیز تعیین کرده و هنگام رسیدن به آنها پاداش دهید.

این امر به اطمینان از اینکه انجام اقدام به بخشی از کارهای روزمره شما می شود و به طور مداوم در تلاش برای رسیدن به اهداف خود هستید.

 

منبع : مکتوب نامه |
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین