پژمان بازغی | دختر پژمان بازغی

دختر پژمان بازغی کل باباشو خوابوند | نفس بازغی در یک قدمی سوپراستار شدن

در ادامه عکسی جدید از دختر پژمان بازغی در حال ایفای نقش تئاترش را مشاهده می کنید

دختر پژمان بازغی کل باباشو خوابوند | نفس بازغی در یک قدمی سوپراستار شدن
| کد مطلب: ۲۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار شایلین بهبودی:

نفس بازغی دختر پژمان بازغی با انتشار عکس جدید در حال ایفای نقش در تئاتر جدیدش همه را مجذوب خودش کرد. او تنها فرزند پژمان بازغی و مستانه مهاجر است.نفس بازغی متولد سال ۱۳۸۷ است و اکنون ۱۰ سال سن دارد ، نفس بازغی  همچون پدرش  وارد دنیای بازیگری نشده و در حال درس خواندن است.

 توجه به تصاویر جدیدی که از سریال «گناه فرشته» منتشر شده است باید «نفس بازغی» دختر پژمان بازغی را به لیست بازیگران این سریال اضافه کنیم.

داستان سریال گناه فرشته، به‌طور رسمی منتشر نشده، ولی روابط‌عمومی سریال، این جمله مبهم و پر رمز و راز را منتشر کرده: «آتیش چیز بدی نیست، اونچه اضافه اس رو می‌سوزونه، چیزی موندنی باشه می‌مونه!»

پژمان بازغی

در اولین روز زمستان ۱۴۰۲، منتظر این درام پرتعلیق باشید؛ ساعت ۸ صبح یکم دی ماه ۱۴۰۲ اولین قسمت سریال گناه فرشته منتشر می‌شود.

دختر پژمان بازغی در سریال گناه فرشته

این اطلاعات غیررسمی است؛ بر اساس آنچه در تیزینگ ابتدایی سریال گناه فرشته شنیده می‌شود، بازیگران این سریال؛ شهاب حسینی، بهروز رضوی، مهدی سلطانی سروستانی، لادن مستوفی، امیر آقایی و پردیس پورعابدینی هستند و البته با توجه به تصاویر جدیدی که منتشر شده است باید «نفس بازغی» دختر پژمان بازغی را به لیست بازیگران این سریال اضافه کنیم.

نفس بازغی، دختر پژمان بازغی (بازیگر سینما) بعد از ایفای نقش در سریال جدید گناه فرشته، حالا به روی صحنه تئاتر هم راه پیدا کرده و در نمایشنامه خانم آقای جورج کلونی در تماشاخانه تهران بازی می‌کند. 

نفس بازغی دختر 17 ساله پژمان بازغی و مستانه مهاجر اولین نقش جدی خود در یک سریال را ایفا کرده است. نفس بازغی روز جمعه یک دی ماه در اولین قسمت سریال گناه فرشته ظاهر می شود تا شاید پدیده ای جدید به عرصه بازیگری معرفی شود. مستانه مهاجر مادر نفس بازغی چندی پیش گفت دخترش یکی از ستارگان زن سینمای ایران خواهد شد.

پژمان بازغی

نفس بازغی بعد از ایفای نقش در سریال جدید گناه فرشته، حالا به روی صحنه تئاتر هم راه پیدا کرده و در نمایشنامه خانم آقای جورج کلونی در تماشاخانه تهران بازی می‌کند. 

به نظر می رسد نفس در این نمایش نقش یک دختر قربانی اسیدپاشی را ایفا کرده است.

 

منبع : قاب امروز |
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین