یارانه نقدی | واریز یارانه نقدی

یارانه نقدی 1 میلیونی برای این دهک ها | یارانه جدید دولت شامل چه کسانی می شود؟

جزئیات جدید از یارانه نقدی سال 1403 را در ادامه دنبال کنید

یارانه نقدی 1 میلیونی برای این دهک ها | یارانه جدید دولت شامل چه کسانی می شود؟
| کد مطلب: ۱۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار شایلین بهبودی: همزمان با انتشار خبر تغییر شیوه دهک‌بندی خانوار، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر افزایش مبلغ یارانه نقدی هم مطرح شد. اما حالا سخنگوی دولت تمام این احتمالات را رد کرده است.یارانه نقدی راهکاری برای کمک به هزینه معیشتی مردم به حساب می آید . هنگام پرداخت یارانه نقدی نه تنها درآمد سرپرست خانوار محاسبه می شود بلکه درامد اعضای خانواده را هم مورد برسی قرار می دهند . یارانه نقدی از نیمه اول شهریور برای ۵ دهک اول افزایش میباید . محاسبه دهک بندی جدید یارانه نقدی اعلام شده است . در ادامه اخرین خبر از یارانه نقدی را بخوانید .

معاون بهداشت وزارت بهداشت از اجرای طرح ارتقای وضعیت تغذیه کودکان زیر ۵ سال خبر داد.

حسین فرشیدی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در معاونت بهداشت وزارت بهداشت اظهار کرد: طرح ارتقای وضعیت تغذیه کودکان زیر ۵ سال با همکاری وزارت تعاون در درست اجراست.

یارانه نقدی جدید سال 1403

وی افزود: در قالب این طرح، جمعیتی بالغ بر ۱۲۳ هزار نفر ماهانه یارانه یک میلیون تومانی دریافت می‌کنند تا بتوانند مواد غذایی سالم خریداری و استفاده کنند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان این‌که در قالب این طرح، به خانواده‌ها کالابرگ الکترونیکی برای خرید مواد غذایی ارائه می‌شود، ادامه داد: ماهانه ۱۲۲ میلیارد تومان بابت این برنامه از سوی سازمان برنامه و بودجه تخصیص داده می‌شود.

متن کامل بخش اول لایحه بودجه ۱۴۰۳ که روز گذشته طی نامه‌ای از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد، امروز منتشر شد.

بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور مشتمل بر هفت فصل شامل احکام سقف منابع، سقف درآمد و تراز عملیاتی سقف واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای، سقف واگذاری دارایی‌های مالی، منابع هدفمندسازی یارانه‌ها و مفروضات پیش‌بینی منابع و مصارف بودجه، روز گذشته تقدیم مجلس شد.

حذف یارانه نقدی آذر ماه

بر این اساس، منابع هدفمند سازی یارانه ها در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ با رشدی ۱۵ درصدی به ۷۵۸ هزار میلیارد تومان رسیده است. این در حالی است که منابع هدفمندی یارانه‌ها در بودجه سال گذشته حدود ۶۵۹ هزار میلیارد تومان بوده است.

همچنین بر اساس تبصره ۱۰ لایحه بودجه ۱۴۰۳ سازمان هدفمندسازی یارانه ها موظف است با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به حذف یارانه خانوارهای غیر مشمول حمایت دولت به موجب آیین نامه‌ای که به پیشنهاد مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان هدفمندسازی یارانه به تصویب هیئت وزیران می‌رسد، اقدام کند.

منبع:تسنیم

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین