وام فوری | وام فوری بدون ضامن

دریافت وام فوری 300 میلیونی بدون ضامن | وام فوری با سود کم بانک ملی

در ادامه جزئیات جدید از دریافت وام فوری بانک ملی را بخوانید

دریافت وام فوری 300 میلیونی بدون ضامن | وام فوری با سود کم بانک ملی
| کد مطلب: ۱۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار شایلین بهبودی:دریافت وام فوری یکی از معظلاتی است که متقاضیان تسهیلات بانکی با آن مواجه هستند. متقاضیان وام فوری با مراجعه به سایت بانک ها می توانند از نحوه پرداخت وام فوری و شرایط مربوط به آن مطلع شوند.امروزه کمتر بانکی وام فوری با سود کم به متقاضیان ارائه می دهد و اغلب مشتریان از دریافت وام فوری با سود های 18 درصد و بالاتر از آن شکایت دارند. علاوه بر آن دریافت وام فوری بسیار زمان بر است و شرایط دریافت آن برای متقاضیان مشکل ساز میشود چون اغلب بانک ها برای پرداخت وام فوری به چند ضامن نیاز دارند که این خود معظل بزرگی برای متقاضیان است. در ادامه با جزئیات وام فوری از این بانک ها بیشتر آشنا شوید.

وام فوری

شرکت

بانک ملی

نام وام

مهربانی

سود

4 %

سقف وام

300 میلیون تومان

نوع ضمانت

ضامن رسمی

نیاز به سپرده

حساب سپرده لازم

قرض الحسنه

مسدودی سپرده

نسبت مبلغ وام به میزان سپرده

370

این نسبت بر حسب دوره بازپرداخت و مدت ماندگاری سپرده متفاوت است

حداکثر زمان بازپرداخت

60 ماه

قسط وام

5,524,957 تومان

کل سود وام

31,497,397 تومان

مجموع رقم وام و سود

331,547,397 تومان

سپرده جداگانه

هزینه‌های جانبی

۱۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی

شرایط و مقررات

وام گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد

این تسهیلات که قبلا با نام نهال ملی شناخته می‌شد به مهربانی ملی تغییر نام داده است تا مشتریان بانک ملی بتوانند کمبود بودجه خود را از طریق وام مهربانی ملی جبران کنند. در طرح مهربانی بانک ملی، افراد دارای حساب قرض‌الحسنه در نزد شعب این بانک  که بین 1 تا 12 ماه میانگین و گردش حساب دارند می‌توانند نسبت به دریافت وام قرض‌الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی اقدام کنند. این تسهیلات بدون سود و دارای ۴ درصد کارمزد است و شخص وام گیرنده نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد.

از ویژگی‌‌های طرح مهربانی می‌توان به تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۰۰ میلون تومانی با کارمزد ۴ درصد و فقط داشتن یک ضامن معتبر اشاره کرد. متقاضیان از طریق سامانه بام نیز می‌توانند با افتتاح حساب و کلیک بر روی گزینه حساب قرض‌الحسنه مهربانی ملی، نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

مراحل دریافت وام فوری در سامانه و اپ بام بانک ملی:

برای افتتاح حساب و ثبت درخواست وام مهربانی ابتدا باید دارای حساب در بانک ملی باشید که برای این امر می‌توانید به صورت آنلاین و غیرحضوری اقدام به افتتاح حساب کنید. برای همین منظور می‌توانید روش‌های زیر را مرحله به مرحله انجام دهید:

۱- ابتدا باید وارد سامانه بام شوید و گزینه افتتاح حساب را بزنید.

۲- گزینه نوع حساب قرض‌الحسنه نهال ملی/ طرح مهربانی را انتخاب کرده و سپسپ گزینه ادامه را بزنید.

۳- در مرحله آخر اگر گزینه حساب شما با موفقیت افتتاح شد برای شما ظاهر می‌شود که نشان از مرحله پایانی شما در سامانه بام برای افتتاح حساب و درخواست ثبت وام است.

منبع: اقتصاد آنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین