پژمان بازغی | بیوگرافی پژمان بازغی

کافه گردی دختر پژمان باغی با دوستای عجیبش | خانم با این تیپ گنگ و مدل مو همه رو محو خودش کرده

امروز عکسی از پژمان بازغی در فضای مجازی وایرال شده که شایعه های زیادی را برای این بازیگر به همراه داشته است که در ادامه می بینید.

کافه گردی دختر پژمان باغی با دوستای عجیبش | خانم با این تیپ گنگ و مدل مو همه رو محو خودش کرده
| کد مطلب: ۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد

عکسی از پژمان بازغی در کنار دخترش را در ادامه مشاهده می کنید که بسیار جالب و دیدنی است آشنایی پژمان بازغی با بازیگری به دورانی بر می گردد که در دانشگاه آزاد لاهیجان در رشته مهندسی معدن تحصیل می کرد. پس از اینکه وارد سینمای جوانان مرکز گیلان می شود به طور جدی فعالیت بازیگری را دنبال می کند.و همین پیگیری باعث می شود که در سال ۱۳۷۳ اولین فیلم خود را به کارگردانی مجید فهیم خواه با نام اعتراف بازی کند. پژمان بازغی در ادامه راه با بازی در سریال خاطره انگیز و پر بیننده آژانس دوستی به شهرت و محبوبیت بسیاری دست می یابدوپس از آن با بازی در چند فیلم سینمایی جایگاه خود را به عنوان بازیگری توانا در تلویزیون و سینما تثبیت می کند.

پژمان بازغی

جالب است بدانید پژمان بازغی در اجرا هم مانند بازیگری موفق عمل کرد و در چند برنامه موفق و پر بیننده به عنوان مجری فعالیت داشته است.پژمان بازغی با بازیگرانی مثل سام درخشانی و کامبیز دیرباز رفاقت دیرینه ای دارد. جالب است بدانید پرهام برادر پژمان بازغی هم به بازیگری علاقمند است و در فیلم هایی مثل شب برهنه و پسران مهتاب به کارگردانی سعید سهیلی ایفای نقش کرده است.

پژمان بازغی پژمان بازغی متولد سال 1353 و مرداد ماهی می باشد. او زاده شهر تهران است و در رشته مهندسی معدن تحصیل کرده است. پژمان بازغی اصالتا گیلانی است و با بازی در سریال پربیننده آژانس دوستی به چهره ای شناخته شده تبدیل شد.بازغی پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به آنجا بر می‌گردد و از همان‌جا با سینما آشنا می‌شود. در سال 1373 با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلمش با نام اعتراف ساخته مجید فهیم خواه بازی می‌کند. پس از آن به مدت ۲ سال به ایفای نقش در سریال آژانس دوستی می‌پردازد که باعث شهرت او می‌شود و سپس ایفای نقش در فیلمهایی همچون جوانی و بلوغ و سریال گمگشته باعث تثبیت جایگاه او در سینما و تلویزیون شد. همسر او مستانه مهاجر از تدوین‌گران سینمای ایران است . وی دارای یک فرزند دختر به نام نفس می باشد.

پژمان بازغی کودکی و نوجوانی پژمان بازغی

او در یک خانواده 5 نفره متولد شده و زمان در زمان کودکی و نوجوانی بخاطر شغل پدرش در شهرهای مختلفی زندگی و رشد کرده است. او دوره ای از کودکی را در شهر تهران گذرانده و سپس با پیروزی انقلاب اسلامی خانواده او به رشت کوچ می کنند آنها با شروع جنگ تحمیلی به بوشهر نقل مکان می کنند، زیرا پدر آقای بازغی برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به جنوب کشور اعزام می شود. با پایان 8 سال جنگ تحمیلی با دولت بعثی عراق آنها دوباره به تهران بازمی گردند و آقای بازغی وارد دانشگاه می شود.

نحوه مشهور شدن پژمان بازغی

پژمان بازغی در سال 1380 در سریال «زیر آسمان شهر» بازی کرد و سپس در سریال «گم گشته» به کارگردانی رامبد جوان حضور یافت که موجب شناخت بیشترش شد اما از سال 1386 و از سریال «مرد هزار چهره» که در آن پژمان بازغی در کنار مهران مدیری حاضر شد استارت شهرت بازغی خورد.

پژمان بازغی

پژمان بازغی یک پرسپولیسی  دو آتیشه است به طوری که پیراهن شماره 34 تیم پرسپولیس به او اهدا شده است. بازغی اغلب برای تماشای بازی های ملی به ورزشگاه آزادی می رود و عشق و علاقه او به فوتبال به حدی بود که در رقابت‌های جام‌جهانی 2006 آلمان به همراه تیم ملی فوتبال 2 هفته در فرانکفورت آلمان حضور داشت.

ورزش مورد علاقه پژمان بازغی

پژمان بازغی از هنرمندان ورزشکار است که در بسیاری از رشته های ورزشی فعالیت کرده است. او در دوران دانش آموزی خیلی کم بسکتبال بازی می کرد و رشته های فوتبال و والیبال را به شکل حرفه‌ای ادامه داد و در رشته اتومبیلرانی (کارتینگ) نیز فعالیت کرده و برای مدتی به طور جدی به آن مشغول بود که در پی تصادفی که داشت دنده چپش شکست و درنتیجه این رشته ورزشی را کنار گذاشت. او درباره ورزش گفته است که ورزش جایگاه مهمی را در زندگی افراد دارد، عشق او به ورزش بیشتر به تماشای مسابقه فوتبال برمی گردد. پژمان بازغی تا قبل از سکته خفیفی که داشت در تیم هنرمندان بازی می کرد و عضو تیم‌ های والیبال و فوتبال هنرمندان است.

منبع:قاب امروز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین