نیوشا ضیغمی | نیوشا ضیغمی بیوگرافی | نیوشا ضیغمی ازدواج

لباس مجلسی در ملاعام نیوشا ضیغمی همه رو شوکه کرد | خانم با پول شوهرش چه پزی میده

در ادامه عکسی جدید از نیوشا ضیغمی را مشاهده می کنید

لباس مجلسی در ملاعام نیوشا ضیغمی همه رو شوکه کرد | خانم با پول شوهرش چه پزی میده
| کد مطلب: ۱۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد

نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. نیوشا ضیغمی بعد از اتمام دبیرستان، لیسانس خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفت.او با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را فراگرفت و توسط این مؤسسه به مسعود جعفری‌جوزانی معرفی شد. نیوشا ضیغمی پس از فارغ‌التحصیلی از این کلاس‌ها در مجموعهٔ تاریخی در چشم باد نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد.

نیوشا ضیغمی

ازدواج نیوشا ضیغمی و همسرش از زبان خودش

حکایت آشنایی من و آرش در نوع خودش بسیار جالب است چون او من را قبل از آشنایی مان به شکل رسمی به واسطه فیلم هایم می شناخت و همین قضیه باعث شد که از قبل، پیش فرض هایی نسبت به من داشته باشد. در هر حال آشنایی و ازدواج با او یکی از بهترین اتفاق های زندگی ام بود.

نیوشا ضیغمی در 30 سالگی در آبان 1389 ازدواج کرد. نام همسرش «آرش پولادخان» است که از تاجران نقره است، مهریه نیوشا ضیغمی یک سکه طلاست. نحوه آشنایی این دو برای ازدواج بسیار جالب است؛ آرش پولاد خان با یک برنامه طراحی شده برای رسیدن به نیوشا در فیلم «پرتقال خونی» به عنوان سرمایه گذار در سال 1389 به او نزدیک شد و درنهایت به نیوشا پیشنهاد ازدواج داد. البته شایعه جدایی این زوج بارها مطرح شد که همان طور که گفتیم شایعه ای بیش نبود.

آنها یک کلینیک زیبایی را به نام نیوشا ضیغمی و یک گالری نقره جات را به نام پولاد خان با حضور بازیگران مشهور افتتاح کرده اند. البته نیوشا پیش از آن، یک کلینیک زیبایی و سلامت پوست را تاسیس کرده بود که به دلیل بی درایتی و عدم مسئولیت پذیری پزشکی که در این کلینیک با آنها همکاری داشت، ترجیح داد که این مرکز را تعطیل کند و حتی از این پزشک هم در مراجع قانونی شکایت کرد و هنوز هم پیگیر شکایتش است.

نیوشا ضیغمی

همسر نیوشا ضیغمی

آرش پولادخان:حق با نیوشاست. من مدت ها قبل از اینکه با نیوشا آشنا شوم دوست داشتم با او ازدواج کنم و یک جورایی او را همسر آینده خودم می دیدم اما تنها دلشوره ام این بود که نیوشا با تصویری که از او در کارهایش می بینم فاصله داشته باشد، از طرفی دوست نداشتم که صرفاً به او به عنوان یک هوادار نزدیک شوم به همین خاطر کلی دودوتا چهارتا کردم تا بالاخره به این نتیجه رسیدم تا از طریق سرمایه گذاری در فیلمی به او نزدیک شوم که خوشبختانه این اتفاق افتاد اما نکته مهم در مورد او این بود که به مراتب از آنچه که فکر می کردم صادق و مهربان تر بود.راستش را بخواهید مهم ترین ملاک من برای ازدواج شخصیت و ادب و احترام بود. من در بدترین شرایط نمی توانم بی ادب باشم و نمی توانستم با مردی که احترام نگذارد و بددهن باشد، ازدواج کنم.

نیوشا ضیغمیمهریه نیوشا ضیغمی

آرش این ویژگی خوب را دارد که با احترام برخورد می کند و همراه و دوست واقعی من است. خیلی طول کشید که او را انتخاب کردم اما شرط و شروطی نگذاشتم که به زور آنها رابطه را حفظ کنم. مهریه ام یک سکه است. نمی توانم درک کنم که 2 خانواده سر تعداد سکه با هم چانه می زنند.

نیوشا ضیغمیمادر شدن نیوشا ضیغمی

پدر و مادر شدن تصمیم بسیار بزرگی است و شما برای رسیدن به این تصمیم باید از هر جهت آمادگی داشته باشید. تا به امروز من هنوز این آمادگی را در خودم حس نکردم به همین جهت این موضوع را به زمان دیگری موکول کردیم هرچند که مدتی قبل شایعه شده بود که من در انتظار بچه دار شدن هستم و به زودی صاحب فرزند دختری می شوم. شنیدن این شایعات بی اساس در نوع خودش واقعاً ناراحت کننده است.

نیوشا ضیغمی

فعالیت‌های هنری و افتخارات نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در سال ۱۳۸۲ نخستین فعالیت هنری خود را با بازیگری در سریال در چشم باد آغاز کرد و یک سال بعد نیز با ایفای نقش در فیلم «مواجهه» به کارگردانی سعید ابراهیمی فر، وارد عرصه سینما شد. وی در همان سال با بازی در فیلم «شوریده» ساخته محمد علی سجادی، مورد توجه منتقدان قرار گرفت و حتی نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر را کسب کرد. نیوشا ضیغمی از آن پس بیشتر در عرصه سینما دیده شد و اغلب فعالیت‌های هنری خود را در این عرصه متمرکز کرد. او در سال ۱۳۸۵ به بازیگری پُرکار در سینما بدل شد که اتفاقاً در همین سال بود که به عرصه شهرت در زمینه بازیگری رسید. وی در این سال پس از بازی در فیلم‌های «گناه من» و «حس پنهان»، به دعوت فریدون جیرانی در فیلم «پارک وی» حضور یافت که نقش آفرینی او در این فیلم توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرد. او در همان سال نیز در فیلم پر مخاطب «اخراجی ها» به کارگردانی مسعود ده نمکی حضور یافت و همین امر شهرت او را بیش از پیش بالا برد. حضور نیوشا ضیغمی در فیلم‌هایی همچون؛ «دموکراسی تو روز روشن»، «پرتقال خونی»، «گشت ارشاد»، «ایران برگر»، «ثبت با سند برابر است»، «خوب، بد، جلف» و «زن‌ها فرشته‌اند ۲»، او را به بازیگری مطرح در سینما بدل کرد هر چند که در این مدت نیز وی در یک مجموعه تلویزیونی به نام «راستش را بگو» (۱۳۹۰) ساخته محمد رضا آهنج و یک نمایش خانگی (رالی ایرانی ۲؛ ۱۳۹۷) به ایفای نقش پرداخته است.

منبع: قاب امروز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین