اینترنت | بسته اینترنت | اینترنت مجانی

3 بسته اینترنت رایگان جادویی با کد*100*67# | از سیزده‌به‌در تا عیدفطر با اینترنت مجانی

برای فعال سازی بسته اینترنتِ هدیه، مشترکین می‌توانند کد دستوری مربوط به هر بسته را شماره‌گیری کنند.

3 بسته اینترنت رایگان جادویی با کد*100*67# | از سیزده‌به‌در تا عیدفطر با اینترنت مجانی
| کد مطلب: ۴۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد

اصغر اصغری: به مناسبت عید سعید فطر، بسته ترکیبی 3 روزه شامل 3 گیگابایت اینترنت و 3 ساعت مکالمه با تخفیف ویژه به قیمت 12,000 تومان از طریق کد *100*67# قابل فعالسازی برای مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول است. 

فعالسازی بسته عید فطر همراه اول

برای فعال سازی بسته اینترنتِ هدیه همراه اول ، مشترکین می‌توانند کد دستوری مربوط به هر بسته را شماره‌گیری کنند. برای این منظور دو کد فعالسازی عیدانه همراه اول وجود دارد:

مشترکین دائمی و اعتباری: شماره‌گیری کد دستوری #67*100*

مشترکین انارستان: شماره‌گیری کد دستوری #6671*100*

برای استعلام مقدار حجم یا مهلت زمانی استفاده از این بسته‌ها مشترکین اعتباری،دائمی و انارستان همراه اول می‌توانند کد دستوری #10*100* را شماره‌گیری کنند.

 مشترکین همراه اول همچنین می‌توانند برای دریافت بسته عید فطرِ همراه اول کد دستوری #1* را شماره‌گیری کنند.

فعالسازی هدیه عیدفطر همراه اول

مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی، اعتباری و انارستانی همراه اول در صورت اتمام حجم بسته‌ی ترکیبی خود می‌توانند مجددا تا پایان بازه زمانی کمپین، اقدام به خرید بسته‌ی هدیه جدید کنند. البته برای استفاده از این هدایا حتما باید سیمکارت شما نسل جدید سیم‌کارت‌ها (یوسیم) باشد. بنابراین حتما نسبت به تغییر سیم‌کارت خود به یوسیم اقدام کنید تا هم از هدایای مربوط به آن بهره‌مند شوید و هم بسته‌ی عیرفطر همراه اول را تهیه کنید.

بعلاوه اینکه امکان فعالسازی بسته عید فطرِ همراه اول همزمان با سایر بسته‌های مکالمه، اینترنت یا ترکیبی برای تمام مشترکین همراه اول وجود دارد. این بسته‌ها قابلیت رزرو یا تمدید خودکار ندارند.

نکات خرید و استفاده از بسته‌ی ویژه عید فطر همراه اول

برای همیشه و هر لحظه مشترکین اپراتور همراه اول می‌توانند برای خرید شارژ همراه اول یا خرید بسته اینترنتی همراه اول به وب سایت ایساجسر بزنند. البته امکان خرید شارژ مستقیم و بسته اینترنت همراه برای مشترکین تمام اپراتورها فراهم است و می‌توانید به سادگی از درگاهی امن نسبت به خرید اقدام کنید.

منبع : جایگاه8 |
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    دیدگاه‌ها ۱

    • واحد ارسالی در

      من یه فرد محضوری هستم که سرفرست یه خانواده پنج نفره هستم واقعن نیاز مندهستم واز چشمام محضورم نمی تونم کار کنم وهچکس نا کمکم میکنه صدای منو به پیش مشترکین میبره

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین