وام فوری | وام فوری بدون ضامن

وام فوری 185بدون ضامن با سود صفر درصد | متقاضیان وام فوری عجله کنید

در ادامه شرایط دریافت وام فوری را بدون ضامن را بخوانید.

وام فوری 185بدون ضامن با سود صفر درصد | متقاضیان وام فوری عجله کنید
| کد مطلب: ۴۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار شایلین بهبودی:

معاون وزیر راه و شهرسازی از افزایش سقف وام فوری صفر درصد نوسازی بافت فرسوده به ۱۸۵ میلیون تومان خبر داد و گفت: عدم اعمال تخفیف ۵۰ درصدی صدور پروانه توسط شهرداری قابل پیگیری از دستگاه قضایی است.

به گزارش  بانک اول  محمد آئینی در نشست خبری با اشاره به اینکه 2.7 میلیون بنای ناپایدار در کشور داریم که فاقد هرگونه سازه ای هستند، اظهار کرد: این بناهای ناپایدار و سقف های لرزان برای تخریب نیازی به وقوع زلزله ندارند، با یک ها ،صاعقه و باران شدید فرو می ریزند.

وی با بیان اینکه برای احیای این بافت ها دولت وام 550 میلیون تومانی پرداخت می کند. از این رقم سود 185 میلیون صفر درصد است، افزود: 30 درصد جمعیت شهرهای کشور ساکن بافتهای ناکارآمد و تاریخی هستند.

وی با یادآوری اینکه بناهای لرزان در 167 هزار هکتار بافت شهری قرار دارند، ادامه داد: در برنامه هفتم توسعه شهرداری ها مکلف هستند پروانه ساختمانی را حداکثر طی 3 ماه و با تخفیف حداقل  50 درصدی صادر کنند. اگر شهرداری‌ها به این تکلیف قانونی عمل نکنند ترک فعل بوده و از دستگاه قضایی قابل پیگیری است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تمهیدات دولت برای تسریع ساخت‌وساز در بافتهای فرسوده، یادآور شد: تا سال 1400 از وام ساخت 150 میلیون تومان با سود صفر درصدی پرداخت می شد که با استفاده از منابع تبصره 18 امسال سقف وام بدون سود به 185 میلیون افزایش یافته است.

آئینی بیان کرد: این افزایش عطف  به ما سبق نمی شود.  یکی دیگر از اقدامات قابل توجه دولت افزایش دوره بازپرداخت وام بدون سود از 3 سال به 7 سال است. اتفاقی که یکی از خواسته‌های مردم ساکن در بافتهای فرسوده بود.

وی همچنین از ارائه معافیت های مالیاتی ویژه و تسهیلات مناطق محروم برای ساکنان 167 هزار هکتار بافت ناپایدار شهری خبر داد و گفت: به عنوان مثال اگر صنایع در این مناطق مستقر شوند مانند صنایع دستی، گردشگری مشمول معافیت مالیاتی 100 درصدی می شوند.

وام فوری

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از راه‌اندازی پایگاه خدمات اجتماعی تاکسیرانی گفت: وام فوری ویژه به رانندگان تاکسی آسیب‌دیده اجتماعی به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال پرداخت می‌شود.

احمد احمدی صدر گفت: از اردیبهشت ماه سال جاری با توجه به اینکه حجم فعالیت رانندگان تاکسی بسیار بالاست و آنها با مشقت امرار معاش دارند و در معرض آسیب‌های اجتماعی گوناگونی قرار دارند؛ پایگاه خدمات اجتماعی ویژه‌ای در سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران ویژه کاهش آسیب اجتماعی رانندگان تاکسی راه اندازی شد.

وی افزود: برخی از رانندگانی که با مشکلات مالی مواجه بودند از سوی مددکاران این پایگاه شناسایی و روند مددکاری آنها به شکل میدانی از محل سکونت و شرایط مورد نظر برای آنها در نظر گرفته شده که با مساعدت مدیرعامل سازمان تاکسیرانی وام ۳۰۰ میلیون ریالی برای ۲۰ راننده تاکسی آسیب دیده در نظر گرفته شده است.

احمدی صدر ادامه داد: در حال حاضر سازمان تاکسیرانی با پایگاه خدمات اجتماعی مستقر در این سازمان همکاری مناسبی را در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران عنوان کرد: با توجه به اینکه رانندگان تاکسی مدام در ترافیک، آلودگی هوا و تعامل با افراد گوناگون در جامعه هستند به همین منظور خدمات مشاوره و مددکاری به شکل رایگان برای آنها و خانواده‌هایشان در پایگاه اجتماعی مستقر در سازمان تاکسیرانی فراهم شده است.

افرادی که مشتری بانک دی هستند و به دریافت وام فوری تمایل دارند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند و حداقل به میزان 10 میلیون تومان داخل حساب خود نگهداری کرده باشند.

بانک دی از جمله بانک‌های خصوصی کشور است که توانسته با ارائه انواع تسهیلات نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. یکی از طرح‌های تسهیلاتی این مجموعه «باران» نام دارد که قرض الحسنه است.

سقف این وام برای اشخاص حقیقی 300 میلیون تومان اعلام شده و هیچ گونه سودی ندارد. اما بانک به منظور پوشش هزینه‌های خود برای این تسهیلات کارمزد چهار درصدی در نظر گرفته است. اشخاصی که این وام را دریافت کرده‌اند حداقل طی شش ماه امکان بازپرداخت را دارند، البته در صورت تشخیص بانک می‌توانند اقساط را در مدت 60 ماه تسویه کنند. افراد به منظور دریافت این وام باید ضامن رسمی معتبر بانک را ارائه دهند.

با در نظر گرفتن تمام موارد مذکور، افراد باید هر ماه 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان هزینه کنند. کل سود تسهیلات به 36 میلیون تومان و جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز به 336 میلیون و 300 هزار تومان خواهد رسید.

هدف از تشکیل بانک دی چیست و برخی از خدمات آن کدامند؟

بانک دی به منظور فراهم کردن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در تمامی فعالیت‌های سازنده، مثمر ثمر و موجه اقتصادی و مالی، به خصوص در زمینه‌های پولی، مالی و بانکی، تشکیل و اداره می‌شود. این مجموعه به منظور تحقق این هدف انواع خدمات بانکی اعم از تسهیلات ارزی و ریالی، سپرده‌ها و خدمات ارزی و ریالی و بانکداری مدرن را ارائه می‌دهد.

وزیر صمت از احتمال افزایش وام فوری اعتباری خرید شب عید خبر داد.

علی آبادی همچنین درباره نمایشگاه بهاره گفت: تلاش کردیم شرایطی را فراهم کنیم که امسال هم مردم خرید مناسب‌تر و هم فروشندگان فروش بهتری داشته باشند. در همین راستا فروش اعتباری مهم‌ترین موضوعی است که امسال محقق شده است. رقم این اعتبار فعلاً ۲۰ میلیون تومان است، اما این رقم در شان مردم عدد بالایی نیست و تلاش می‌کنیم این رقم افزایش یابد.

با هر میزان سپرده‌گذاری در بانک سینا می‌توانید بر اساس ضرایب تسهیلاتی که بر اساس مدت سپرده‌گذاری تعیین‌ می‌شود، از وام فوری بدون کارمزد حداکثر تا ۳ میلیارد ریال برخوردار شوید.عضو و سخنگوی هیات رئیسه اتاق اصناف ایران، جزئیات تازه از فروش فوق‌العاده «عید تا عید» و نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالای بهاره را تشریح کرد.

مهدی امیدوار اظهار کرد: امسال، کمی متفاوت از سال‌های قبل، طرح‌های سه گانه‌ای را برای مدیریت بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان در سراسر کشور اجرا کرده‌ایم. فروش فوق‌العاده (طرح اول) بر اساس ظرفیت‌های قانونی و با مجوزی که اتحادیه‌ها و اتاق‌های اصناف به واحدهای صنفی ارائه می‌دهند، فروش‌های فوق‌العاده اجرایی می‌شود که تا امروز حدود ۳۸ هزار واحد صنفی (ذیل ۴۰۰ اتاق اصناف ایران) برای دریافت مجوز فروش فوق‌العاده ثبت‌نام کرده‌اند. این میزان از استقبال، نوید بخش بازاری خوب با قیمت مناسب و با کیفیت برای واحدهای صنفی است و مردم می‌توانند کالای با کیفیت را با قیمت مناسب در واحدهای صنفی تهیه کنند. 

سخنگوی هیات رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: در طرح عید تا عید (طرح دوم) با همکاری وزارت صمت، اتاق اصناف ایران و بانک تجارت اجرا می‌شود. لذا واحدهای صنفی به بانک تجارت مراجعه کرده و اپلیکیشن مربوطه یا دستگاه پز اندرویدی را تامین کنند. مردم نیز ضمن اعتبارسنجی از سوی بانک، کارت اعتباری به مبلغ ۲۰ میلیون تومان را تهیه کرده و می‌توانند تا روز عید فطر از این واحدهای صنفی خرید کنند و ۵ اردیبهشت توسط بانک با واحدهای صنفی تسویه می‌شود. تا امروز ۱۰۰ هزار کارت اعتباری ۲۰ میلیون تومانی از بانک تجارت دریافت شده است. لازم به ذکر است، در طرح عید تا عید، لوازمی همچون کیف و کفش، پوشاک، کالای اساسی، لوازم خانگی و … عرضه می‌شود. 

امیدوار بیان کرد: نمایشگاه‌های عرضه مستقیم (طرح سوم) نیز با همکاری سازمان‌های صمت و با مدیریت اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها برگزار می‌شود. یکی از کارهای خوبی که امسال انجام شده است اینکه، مجوز برگزاری نمایشگاه و نظارت آن فقط به اتاق‌های اصناف داده شد و همین موجب افزایش کیفیت و کاهش قیمت کالا در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم خواهد بود. حدود ۳۸۰ نمایشگاه بهاره از اول اسفند برنامه‌ریزی شده است و هر کدام حدود یک هفته برپا بوده است. میزان تخفیف قیمت کالا در این نمایشگاه‌ها بین ۱۰ تا ۱۵ درصد بوده و با نظارت اتحادیه‌ها گاها تخفیف‌های بیشتری هم اعمال شده است. این نمایشگاه‌ها حول محور کالای اساسی، کیف و کفش، پوشاک، میوه و تره بار، گوشت و مواد پروتئینی برپا شده است. 

عضو هیات رئیسه اتاق اصنفاف ایران اظهار کرد: اتاق اصناف ایران تاکید بسیار زیادی بر تشدید نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی در ایام خاص دارد. به این جهت ۱۵۰۰ بازرس در ۴۰۰ اتاق اصناف به صورت دو شیفت مشغول به کار هستند. علاوه بر این بر اساس بند (ط) ماده ۳۰، اتحادیه‌ها نیز مجاز هستند از بازرسان خود برای نظارت بر بازار استفاده کنند. علاوه بر این، گشت‌های مشترک با سازمان‌های صمت، تعزیرات و دستگاه‌های مربوطه برگزار خواهد شد.  

سخنگوی هیات رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: یکی از رویکردهای اتاق اصناف ایران رسیدگی سریع به شکایات است و از این رو کمیسیون‌های بازرسی را مجاب کرده است که بر اساس ظرفیت‌های قانونی بر اعضای اتحادیه نظارت کنند. مردم هم در صورت نیاز با تلفن‌های بازرسی اتاق اصناف یا سامانه ۱۲۴ ارتباط برقرار کرده و شکایت خود را ثبت کنند. همچنین در مال‌ها و پاساژهای بزرگ و میادین شهری نیز نقاطی مشخص شده است که مردم برای شکایت می‌توانند مراجعه کنند.

امیدوار از افزایش امکانات بازرسان صنفی خبر داد و گفت: کاورهای متحدالشکلی برای بازرسان اصناف تهیه شده است. همچنین با ظرفیت خوبی که هیات عالی نظارت و وزیر محترم صمت ایجاد کرده‌اند، ماشین‌هایی با قیمت مصوب به اتاق‌های اصناف ارائه شد که از نظر لجستیکی به کمک بازرسان آمده است و به زودی از محل تبصره ۷ماده ۷۲ قانون نظام صنفی موتورسیکلت و لپ‌تاپ هم در اختیار بازرسان قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، از محل یک در هزار مالیاتی و تبصره ۷ ماده ۷۲ نیز منابعی ایجاد شده است تا بتوانیم مجموعه اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌ها را قادر به نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی کنیم.

شرایط دریافت وام فوری دولتی 

عضو و سخنگوی هیات رئیسه اتاق اصناف ایران اظهار کرد: اتاق اصناف ایران این قول را به مردم خواهد داد که با طرح‌های مذکور با خیال راحت‌تری اجناس با کیفیت را  با قیمت مناسب تهیه کنند و از سوی دیگر به تولیدکنندگان می‌گوید اگر رضایتمندی مردم را از کیفیت کالای خود به دست آورند با این طرح‌ها فروش بسیار خوبی را در شب عید نوروز و ماه مبارک رمضان خواهند داشت.

وام طرح آفتاب بانک سینا درقالب تسیهلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود و به‌همین دلیل موقع بازپرداخت اقساط چیزی به اسم سود وجود ندارد و طبق ادعای بانک سینا متقاضی از پرداخت کارمزد وام نیز معاف است.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهره‌مندی از خدمات و تسهیلات بانک سینا به نشانی اینترنتی https://www.sinabank.ir/ مراجعه کنند.

بانک رفاه کارگران تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان وام فوری پرداخت می‌کند.

بانک رفاه کارگران اعلام کرده است که به منظور کمک به اقشار حقوق بگیر تامین اجتماعی و یارانه بگیران اقدام به پرداخت وام ویژه کرده است و به افراد حقیقی واجد شرایط تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه پرداخت می‌شود.

البته بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش تامین اجتماعی نیز همانند کارگران مشغول به کار، هر ساله مبلغی را تحت عنوان عیدی دریافت می نمایند، با این تفاوت که این میزان عیدی، توسط سازمان تامین اجتماعی به حساب این دو گروه واریز می گردد.

اعلام مبلغ دقیق عیدی بازنشستگان کارگری، برعهده سازمان تامین اجتماعی است و مدیرعامل این سازمان باید آن را اعلام کند؛ در عین حال، تامین اجتماعی می‌تواند مبلغی بر عیدیِ مصوب دولت بیفزاید؛ این اتفاق در سال‌های قبل سابقه داشته است.

در حال حاضر با پایان گرفتن واریز مستمری بهمن، بازنشستگان کارگری در انتظار اعلام مبلغ عیدی هستند.

براساس آخرین اخبار دریافتی مدیرعامل تامین اجتماعی اعلام کرد که عیدی ۴.۳ میلیون بازنشسته تامین اجتماعی ۹ اسفند ۱۴۰۲ واریز می‌شود. مبلغ کل عیدی ۱۲ هزار میلیارد تومان است که تامین شده است.

میزان عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی در پایان سال جاری، به میزان مبلغ عیدی کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری بوده و به میزان دو میلیون و پانصد هزار تومان (۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان) می باشد.

طبق مصوبه هیئت دولت، مبلغ عیدی مستمری بگیران در سال ۱۴۰۲، با ۲۰سال سابقه، دو میلیون و پانصد هزار تومان، تصویب شد که علاوه بر آن، ۷۰۰ هزار تومان برای عائله‌ مندی و به‌ ازای هر فرزند تحت تکفل نیز ۳۰۰ هزار تومان، تعلق می گیرد.

بانک رفاه کارگران به عنوان یکی از بانک‌های فعال حوزه کارگری است که واریز مبالغ حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران و همچنین مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی‌(ره) را برعهده دارد.

این بانک اخیرا اعلام کرده است که به منظور کمک به اقشار حقوق بگیر تامین اجتماعی و یارانه بگیران اقدام به پرداخت وام ویژه کرده است. یکی از طرح‌های تسهیلاتی بانک رفاه کارگران طرح «افق» نام دارد که طی آن به تمامی افراد حقیقی واجد شرایط تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه پرداخت می‌شود.

به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام قرض الحسنه و بدون سود ۳۰۰ میلیون تومانی از بانک رفاه کارگران هستند، باید سپرده قرض الحسنه داشته باشند. گذشته از سپرده گذاری، لازم است که افراد حداقل مبلغ ۲۰ میلیون تومان در حساب خود نگه دارند. مدت زمان نگهداری این مبلغ به منظور درخواست تسهیلات مذکور بین یک تا ۱۲ ماه اعلام شده است.

وام مذکور قرض الحسنه بوده و سودی ندارد و تنها به منظور پوشش هزینه‌های بانک به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات داشتن اعتبار شغلی و ارائه ضامن رسمی است. ضامن رسمی در صورتی مورد قبول است که کسر از حقوق باشد. این وام طی مدت زمان حداقل شش ماه و حداکثر ۶۰ ماه قابل بازپرداخت است.

افراد حقیقی که وام ۳۰۰ میلیون تومانی با کارمزد مشخص و حداکثر مدت زمان تعیین شده را دریافت می‌کنند باید هر ماه ۵ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۵۴۵ تومان قسط بپردازند. کل سود تسهیلات به ۳۶ میلیون تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز ۳۳۶ میلیون تومان خواهد بود.

افراد در صورتی که مایل به ادامه روند دریافت تسهیلات نباشند، امکان انتقال امتیاز آن را به اعضای درجه یک خانواده خود خواهند داشت.

مدیرکل دفتر خدمات عمومی وزارت صمت از اختصاص وام فوری ۲۰ میلیون تومانی به خریداران شب عید صرفا از طریق اعتبارسنجی و بدون ضامن، سود و وثیقه خبر داد.

محمدحسین قمری مدیرکل دفتر خدمات عمومی وزارت صمت در مورد برگزاری نمایشگاه‌های بهاره اظهار کرد: برای ساماندهی بازار شب عید طرحی در وزارت صمت به اسم طرح عید تا عید کلید خورد که شامل چند بخش اصلی می‌شود.

وی افزود: بخش نخست مربوط به نمایشگاه‌های بهاره است که مقرر شده چه از نظر غرفه و چه از نظر حجم فروش نسبت به پارسال ساماندهی شوند. بر این اساس با دستور معاون اول رئیس جمهور به استانداران مقرر شد امسال همه نمایشگاه‌ها با هماهنگی اتاق اصناف برگزار شوند. در همین راستا تاکنون ۳۶۰ نمایشگاه ثبت نام شده در سراسر کشور برای شب عید داریم که نسبت به پارسال بیش از دو برابر شده است. همچنین در این نمایشگاه‌ها ۳۰ هزار غرفه فعال خواهند بود.

قمری در مورد خرید اعتباری هم گفت: چه در نمایشگاه‌های بهاره و چه در حدود ۲۷ هزار فروشگاهی که برای فروش شب عید ثبت نام کرده‌اند مردم با اعتبارسنجی از طریق بانک‌ها می‌توانند در اسفند ماه خرید و پول را در اردیبهشت ماه پرداخت کنند. این خرید اعتباری تا سقف ۲۰ میلیون تومان (نفری) بدون ضامن، سود و وثیقه است و صرفاً با اعتبارسنجی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه فعلاً بانک تجارت، بانک قرض الحسنه مهر ایران و یک مجموعه اعتباری آنلاین مسئولیت اعتباردهی به متقاضیان را برعهده گرفته‌اند، افزود: ۶ تجارت یار پرداخت اقساط را تضمین کرده و ۳۰ هزار فروشگاه جدید هم که اغلب فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ هستند به این طرح اضافه خواهند شد.

مدیرکل دفتر خدمات عمومی وزارت صمت گفت: سود اعتبار این طرح برای مردم صفر درصد است و بانک تجارت ضمانت کننده اعتبار ۲۰ میلیون تومانی پس از اعتبارسنجی است و هیچ‌گونه چک و سفته‌ای برای ضمانت نیاز نیست. بانک قرض الحسنه مهر ایران هم اعتبار ۱۵۰ میلیون تومانی با ضمانت الکترونیکی و به صورت اقساط ۶ ماهه به متقاضیان می‌دهد.

وی افزود: مردم می‌توانند برای دریافت اعتبار به بخش خریدارها در سامانه eidtaeid.ir مراجعه کنند.

قمری در مورد وضعیت نظارت بر قیمت‌ها در بازار شب عید، گفت: نظارت یکپارچه توسط اتاق اصناف و البته نظارت مردمی بر بازار شب عید انجام می‌شود. سامانه‌ای تحت عنوان کالافی و سامانه ۱۲۴ برای ثبت تخلفات آماده خدمت است.

وی با بیان اینکه در نظام توزیع بر هر گونه گرانفروشی نظارت می‌شود، تصریح کرد: برای شب عید برنامه تشدید نظارت بر بازار با هماهنگی اتاق اصناف و سازمان حمایت تدوین شده تا مردم در شب عید مشکلی نداشته باشند.

بانک دی به منظور تامین مالی راحت مشتریان بانک خود طرح وام فوری را با نام «باران» تدارک دیده است.

سقف وام این طرح برای اشخاص حقیقی به ۳۰۰ میلیون تومان و برای حقوقی‌ها به ۷۵۰ میلیون تومان می‌رسد.

شرایط دریافت وام فوری با سود کم

این طرح قرض الحسنه است و به آن سودی تعلق نمی‌گیرد.

بانک برای این طرح تسهیلاتی کارمزد ۴ درصدی در نظر گرفته است.

حساب لازم برای درخواست این وام قرض الحسنه بوده و باید حداقل با ۱۰ میلیون تومان میانگین حساب مورد نظر بانک را ایجاد کنند.

افرادی که خواهان این وام هستند باید ضامن رسمی مورد نظر بانک را داشته باشند.

متقاضیان حداقل شش ماه و حداکثر ۶۰ ماه امکان بازپرداخت این تسهیلات را دارند.

این تسهیلات قابل انتقال به اقوام و بستگان درجه یک است.

گفتنی است حقوقی‌های واجد شرایط با ارائه معرفی نامه به پرسنل خود امکان پرداخت این وام را به آن‌ها خواهند داشت.

کارمزد و شرایط بازپرداخت، میزان هر قسط این تسهیلات به ۵ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۵۴۵ تومان می‌رسد.

کل سود تسهیلات ۳۶ میلیون تومان می باشد.

جمع رقم وام و سود آن تقریبا ۳۳۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود.

افرادی که در بانک کارآفرین سپرده قرض الحسنه دارند و مایل به دریافت وام فوری از این مجموعه هستند، امکان درخواست تسهیلات «نیک آفرین پلاس» را دارند. این وام قرض الحسنه بوده و هیچ سودی ندارد.

شرط مورد نظر برای بهره مندی از تسهیلات طرح نیک آفرین پلاس بررسی اهلیت اعتباری متقاضی دریافت وام بوده و اشخاص متقاضی در زمان دریافت آن باید هیچ چک برگشتی یا معوقی در نظام بانکی نداشته باشند. متقاضیان دریافت تسهیلات 50 میلیون تومانی بانک کارآفرین باید گذشته از سپرده قرض الحسنه به مدت سه الی 9 ماه خواب سپرده ایجاد کنند.

همچنین متقاضیان باید ضامن رسمی مورد نظر بانک را داشته باشند. این وام هیچ سودی نداشته و مشتریان تنها موظف به ارایه کارمزد چهار درصدی آن هستند.

با توجه به سقف وام 50 میلیون تومانی، نرخ سود و مدت زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط به 1 میلیون و 476 هزار و 199 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات 3 میلیون و 143 هزار و 173 تومان اعلام شده است. جمع رقم وام و سود آن نیز 53 میلیون و 203 هزار و 173 تومان خواهد بود.

لازم به ذکر است، افرادی که مایل به دریافت وام مذکور هستند باید دوره خواب سپرده را به صورت کامل سپری کنند. در صورتی که دوره انتظار سپرده مشتری کمتر از حداقل اعلام شده باشد و تعهدنامه زمان تامین و تکمیل موجودی برای دریافت این وام رعایت نشود، درخواست تسهیلات مشتری قابل بررسی نخواهد بود. طبق اعلام بانک کارآفرین، مبلغ وام 50 میلیون تومان است و از این مقدار کمتر یا بیشتر نخواهد شد.

طرح عید تا عید در راستای افزایش تقاضا در بازار به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و تقارن آن با ماه رمضان از امروز آغاز شد.

مبلغ ۲۰ میلیون تومان وام فوری اعتباری در طرح فروش مذکور در نظر گرفته شده است و عموم مردم می‌توانند بر اساس ارزیابی اولیه توسط بانک مذکور و بدون ارائه وثیقه و ضامن، از اعتبار در نظر گرفته شده در این طرح ملی برای خرید کالاهای مورد نیاز خود در اسفندماه سال جاری استفاده کنند.

متقاضیان می‌توانند برای دریافت اعتبار ۲۰ میلیون تومانی برای خرید کالا می‌توانند به سامانه https://eidtaeid.ir/shopping-landing که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی شده است مراجعه کنند.

بازپرداخت اقساط تا پایان پنجم اردیبهشت ماه سال آینده بدون هیچ سودی است و برای کالای لوازم خانگی که نیاز به بازپرداخت بلندمدت‌تری دارد، با اعتبار یکی از بانک‌ها می‌توانند اقدام به خرید کرده و اقساط از حساب بانکی آنها کسر شود.

بانک صادرات ایران هم اکنون با 2 طرح سنا و سپاس سپهر نسبت به پرداخت وام فوری تا سقف 10/000/000/000 ریال ( یک میلیارد تومان ) وام و تسهیلات پرداخت می کند.

دریافت وام فوری بدون ضامن 

طرح وام سنا بانک صادرات ایران، سپرده‌ای کوتاه‌مدت 5 درصدی برای اشخاص حقیقی و حقوقی است که می‌توانند با سپرده‌گذاری از 2 تا10 ماه به میزان حداکثر 100 درصد معدل موجودی، حداکثر تا سه میلیارد ریال با نرخ سود 15 تا 23 درصد از این بانک تسهیلات بگیرند.

تسهیلات بانک صادرات در قالب طرح سنا ، حداقل 100 میلیون ریال  (10 میلیون تومان )و حداکثر سه میلیارد ریال ( 300 میلیون تومان )در نظر گرفته شده و با دوره بازپرداخت 18 تا 60 ماهه در نظر گرفته شده است.

حداقل میانگین سپرده برای بهره‌مندی از تسهیلات 100 میلیون ریال است.

اشخاص حقوقی برای دریافت تسهیلات کارکنان خود نیز می‌تواند از ظرفیت طرح سنا استفاده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت بانک صادرات ایران مراجعه کنید.

وام و تسهیلات بانک صادرات ایران در قالب طرح سنا با هدف پاسخگویی به نیازهای خرد هموطنان پرداخت می‌شود. 

اشخاص حقیقی و حقوقی دارای حساب طرح سنا در بانک صادرات ایران می‌توانند با سپرده‌گذاری، حداقل 100 میلیون ریال و حداکثر سه میلیارد ریالی از تسهیلات طرح سنا بهره‌مند شوند.

مدت سپرده‌گذاری در طرح سنا از 2 تا 10 ماه است.

دوره بازپرداخت وام و تسهیلات طرح سنا 18 تا 60 ماهه است.

حداقل میانگین سپرده برای بهره‌مندی از تسهیلات 100 میلیون ریال است.

همچنین اشخاص حقوقی و حقیقی صاحب کسب و کار می‌توانند برای دریافت تسهیلات تا سقف 50 میلیارد ریال تسهیلات ویژه این طرح در قالب «سنای ویژه کسب و کار» با سپرده‌گذاری از 2 تا10 ماه، حداکثر 200درصد میانگین معدل موجودی خود را با نرخ 15 تا 23 درصد می‌توانند تسهیلات دریافت کنند. 

حداقل مبلغ تسهیلات این طرح  100 میلیون ریال و حداکثر 50 میلیارد ریال، با دوره بازپرداخت3 تا 18 ماه (ماهانه- یکجا سررسید) در نظر گرفته شده است.

حداقل میانگین سپرده برای بهره‌مندی از تسهیلات در قالب طرح سنا  100 میلیون ریال است. حساب‌های طرح سنا، قابل وکالتی شدن برای انجام معاملات در بورس کالا است.

متقاضیان تسهیلات و ضامنین نباید درای وام و تعهدات سررسید گذشته ٬ معوق و مشکوک الوصول و همچنین چک برگشتی باشند.

بر اساس طرح وام دهی سپاس سپهر بانک صادرات ایران ٬ متقاضیان می‌توانند به میزان سه برابر معدل موجودی حساب تا سقف سه میلیارد ریال با نرخ کارمزد ۴ درصدی وام قرض‌الحسنه دریافت کنند.

همچنین بر اساس این طرح امکان دریافت وام ارزان قیمت قرض الحسنه به میزان دو برابر معدل حساب تا سقف ۱۰ میلیارد ریال با نرخ‌ سود ۴ درصدی فراهم شده است.

کسب امتیاز در این طرح به صورت روزشمار بوده و مشتری امکان واریز، برداشت و انجام امور روزانه مالی خود را از این حساب خواهند داشت. همچنین ب روی این حساب کارت بانکی هم صادر می شود.

حداقل مبلغ برای افتتاح حساب ویژه طرح وام  سپاس سپهر بانک صادرات ایران، در قالب سپرده قرض‌الحسنه جاری، پس‌انداز یا سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت، یک میلیون ریال (100/000 تومان ) و حداقل میانگین معدل موجودی جهت استفاده از این طرح ۱۰۰ میلیون ریال ( 10/000/000 تومان ) است.

متقاضیان تسهیلات  می‌توانند برای دریافت وام قرض الحسنه با حداقل ۲ ماه سپرده‌گذاری و بازپرداخت ۳۶ ماهه، تا سقف سه میلیارد ریال (300/000/000 تومان )  با کارمزد ۴ درصدی از این طرح استفاده کنند. همچنین شرایط دریافت تسهیلات مرابحه با نرخ سود ۴ درصدی تا سقف ۱۰ میلیارد ریال  ( 1/000/000/000 تومان ) با حداقل ۲ ماه و حداکثر ۱۲ ماه سپرده‌گذاری و بازپرداخت ۱۲ ماهه فراهم است.

منبع : بانک اول |
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین