الناز شاکردوست | بیوگرافی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست کابوی شد | طبیعت گردی الناز شاکردوست با تیپ تینیجری

عکسی از الناز شاکردوست در فضای مجازی منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید.

الناز شاکردوست کابوی شد | طبیعت گردی الناز شاکردوست با تیپ تینیجری
| کد مطلب: ۲۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار شایلین بهبودی:

الناز شاکردوست بازیگر مطرح کشورمان 7 تیرماه سال 1363 در تهران متولد شد.او فرزند دوم خانواده است و یک برادر بزرگتر به نام علی و یک خواهر کوچکتر از خودش به نام الیکا دارد. الناز شاکردوست فارغ‌التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می باشد و علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی، طراحی صحنه و لباس فعالیت دارد.

الناز شاکردوست

فیلمبرداری فیلم سینمایی «بی بدن» نخستین ساخته سینمایی مرتضی علیزاده  به تهیه‌کنندگی سید مصطفی احمدی در تهران آغاز شده است.الناز شاکردوست نخستین بازیگری است که در این فیلم جلوی دوربین رفته و بنا بر اعلام سازندگان، ایفاگر نقش متفاوتی خواهد بود.«بی بدن» بر اساس داستانی واقعی به یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌های جنایی چند ساله اخیر پرداخته و کاظم دانشی که پیش از این فیلم «علفزار» را ساخته بود، در این فیلم به عنوان نویسنده حضور دارد.

الناز شاکردوست

سوابق هنری الناز شاکردوست

از کودکی عاشق بازی و نواختن پیانو بود بطوری که همه اطرافیان پی به استعداد ذاتی او برده بودند که در نهایت این علاقه باعث شد در دانشگاه رشته تئاتر بخواند

بعد از ورود به دانشگاه از تئاتر دانشجویی شروع کرد تا اینکه سال ۱۳۸۲ وقتی ۱۹ سال بود توسط کیومرث پوراحمد (کارگردان) برای بازی در فیلم «گل یخ» دعوت شد.به این ترتیب اولین با در این فیلم با محمدرضا گلزار و «گوهر خیراندیش» جلوی دوربین رفت.

بعد از اولین تجربه موفق شد سال ۱۳۸۳ در ۴ فیلم سینمایی «قتل آنلاین»، «عروس فراری»، «گل یخ» و «مجردها» پشت سر هم بازی کند .چهره اش از فیلم «عروس فراری» سال ۸۴ شناخته شد سپس با حضور در فیلم های «قاعده بازی» ، «اتوبوس شب» ، «کیش و مات» و «دو خواهر» حسابی به اوج شهرت رساند

خانم شاکردوست تابحال در هیچ سریال تلویزیونی بازی نکرده اما سابقه حضور در دو سریال نمایش خانگی بنام «قلب یخی» ۱ و ۲ و «رالی ایرانی» را دارد.

الناز شاکردوستالناز شاکردوست از بازیگران مجرد کشورمان است و تاکنون هیچ اطلاعاتی از ازدواج و همسر او منتشر نشده است.

این بانوی موفق سینما، سال 1394 برای ادامه تحصیل راهی لندن شد و پس از دریافت آموزش های لازم در سال 1395 به کشور بازگشت.الناز شاکردوست علاوه بر شنا و اسکی، به ورزش فوتسال نیز علاقه داشته و عضو تیم هنرمندان می باشد.

الناز شاکردوست

غرق شدن الناز شاکردوست در دریا

الناز شاکردوست در یکی از سکانسهای پایانی فیلم تابو، می بایست به دریا رفته و خود را به آب می سپرد، در این سکانس یک کشتی فرسوده وجود داشت که خانم شاکردوست باید به پشت آن می رفت، با وجود اینکه خانم شاکردوست شناگر قابلی هستند اما شدت آب و وجود پروانه های پائین کشتی باعث پائین رفتن و غرق شدن او شده بود به طوری که عوامل پشت صحنه نیز نمی توانستند بیش از آن نزدیک عمق دریا شوند. در نهایت وجود یک زن و مرد ترکمن که ساکن و نگهبان همان کشتی بودند باعث نجات جان خانم بازیگر شدند.

منبع : قاب امروز |
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین