بهاره رهنما | لاغری بهاره رهنما

دسته گل مرموز بهاره رهنما همه رو به شک انداخت | بهاره رهنما در شرف ازدواج جدید

در ادامه استوری معنا دار بهاره رهنما را مشاهده می کنید که حسابی سوژه کاربران فضای مجازی شده است.

دسته گل مرموز بهاره رهنما همه رو به شک انداخت | بهاره رهنما در شرف ازدواج جدید
| کد مطلب: ۲۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار شایلین بهبودی:

بهاره رهنما که به خاطر ازدواج و طلاقش در فضای مجازی زیادی پر حاشیه است با عمل زیبایی و لاغر شدنش این روزها حسابی تو فضای مجازی سر و صدا کرده.بهاره رهنما بعد از طلاق دومش با تغییر چهره و استایل ظاهری اش حسابی سوژه شده و بر سر زبان ها افتاده است.بهاره رهنما با انتشار عکس جدید بازهم نظر خیلی از کاربران و به سمت خودش جذب کرده است.

بهاره رهنما

بهاره رهنما کیست؟

بهاره در روستای هزاوه اراک بعنوان فرزند دوم به دنیا آمد ، یک خواهر بزرگتر بنام بهانه متولد ۱۳۴۳ و یک برادر دوقلو بنام رهام دارد که دکتر می باشد.پدرش مرحوم جلال رهنما تاجر و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد.بهاره رهنما در سال ۱۳۵۴ وقتی ۲ ساله بود با خانواده از اراک به تهران نقل مکان کردند اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ ایران را ترک و به انگلستان رفتند.طولی نکشید که با فروکش التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

پدر بهاره رهنما مرحوم جلال رهنما تاجر بود و مادرش به نام پرویز قائم مقامی بازیگر است. بهاره رهنما فرزند دوم خانواده است و یک خواهر و برادر دوقلو دارد به نام های بهانه و رهام. خواهر این بازیگر سرشناس در خارج زندگی می کند.بهاره رهنما از دوران کودکی و نوجوانی به تئاتر و سینما علاقه وافری داشت و با پدرش همیشه به تماشای تئاترهای مختلف می رفت. سرانجام پس از چند سال و مهاجرت خانواده به تهران او توانست به شهرت برسد.

بهاره رهنماسال ۱۳۷۰ بخاطر اینکه جهشی درس خوانده بود توانست وارد دانشگاه شود و پس از گرفتن لیسانس ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت . ایشان در کنار تحصیل نمایش نامه می نوشت و کارگردانی تئاتر تجربه کرد.

بهاره رهنما

بهاره رهنما رو کسی نیست که نشناسه چون این بازیگر پر حاشیه بیشتر از این که از سینما دیده بشه از تلویزیون دیده و شناخته شد و همونطور هم که میدونید تلویزیون رسانه ی خیلی بزرگی هست و مخاطب های زیادی داره که به خاطره همین موضوع خانوم بیشتر و بیشتر دیده شد ولی خب احتمالا بدونید که بهاره رهنما به همین موضوع بسنده نکرد و بعد از اون خانوم رو توی اینستاگرام با حواشی مختلفی میدیدیم که همین موضوع باعث میشد یه دو دستگی بین مردم شکل بگیره و یه عده این بازیگر رو دوست داشته باشن و یه عده هم دوست نداشته باشن چون حواشی همیشه دو طرف داره یا باختن و یا سود.

بهاره رهنما

بهاره رهنمابهاره رهنماکه خب معلوم نیست چند درصد از این دو حالت نصیب بهاره رهنما شده چون ایشون یه صفحه ی میلیونی داره و افراد زیادی خانوم رو فالو دارن و کارهاش رو دنبال میکنن ولی خب میدونید که توی مجازی فالوور بودن صرفا به معنای فن و طرفدار بودن نیست چون یه عده در این بین یکی رو فالو میکنن که سر از کاراش دربیارن و در جریان اتفاقاتی که برای اون فرد میفته قرار بگیرن که خب این بیشتر جنبه ی کنجکاوی داره و چه بسا که همین افراد برای شخصی که فالوش کردن کامنت های منفی میذارن چیزی که توی پیج بهاره رهنما قشنگ به چشم میخوره. 

منبع : قاب امروز |
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین