تست روانشناسی | تست شخصیت

بگو کدومیکی از این بچه هارو نجات میدی تا شخصیت واقعیتو لو بدم | تست روانشناسی

تست روانشناسی: اگر باهوش و زیرکی بگو کدام بچه را از مرگ نجات می دهی؟!

بگو کدومیکی از این بچه هارو نجات میدی تا شخصیت واقعیتو لو بدم | تست روانشناسی
| کد مطلب: ۲۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار:الهام کریمی

آزمون کدام بچه را از مرگ نجات می دهی: این تست  روانشناسی چالشی همه را متعجب و دچار دردسر اخلاقی کرد.

ما همیشه در تصمیم گیری هایمان بر سر دوراهی یا حتی چند راهی هستیم. اگر می خواهیم در زندگی بهتر عمل کنیم بهتر است درست ترین، عاقلانه ترین و اخلاقی ترین تصمیم را بگیریم.

آزمون کدام بچه را از مرگ نجات می دهی باعث شد مردم به فکر فرو بروند. آن ها باید تصمیم می گرفتند کدام بچه لایق نجات است. به دلیل سخت بودن این چالش، محدودیت زمانی برای آن در نظر نگرفته ایم.

تست روانشناسی کدام بچه را از مرگ نجات می دهی

از شما می خواهیم ذهن فلسفی تان را به کار بیندازید و بگویید اگر مجبور شوید تنها جان یکی از سه نوزاد زیر را نجات دهید کدام را انتخاب خواهید کرد؟!

این تست رو از دست نده: باید با یک نگاه سریع و بلافاصله آزمون شناخت زن قاتل را حل کنید. آیا می توانید؟

اگر پاسخ تان را آماده کرده اید وقتش رسیده که در ادامه جواب را ببینید. اگر پاسختان یکی بود به خودتان آفرین بگویید و اگر نه ناامید نشوید! هزاران تست در دنیا هست که بخش های مختلف هوش شما را می سنجد. شاید اینجا اشتباه کنید اما تست های دیگر ممکن است برایتان مثل آب خوردن باشد!

خیلی جالبه حتما ببین: سوال هوش دزد فروشگاه: چه کسی از فروشگاه دزدی کرده است؟

همان طور که ما از شما خواستیم، باید عاقلانه ترین انتخاب را انجام می دادید. کاربران زیرک و باهوش معتقد بودند که رئیس جمهور و بچه های میلیاردر برای جامعه بازدهی و سود چندانی ندارند و نمی توانند کمک زیادی به جامعه بکنند. ما نمی دانیم آیا آن بچه ها رئیس جمهور خوبی خواهند شد یا از پولشان برای نجات بشر بهره خواهند گرفت یا خیر، اما بچه یکی از دوستان ما، همانی هست که می شناسیم و اخلاقی تر است که با نجات او به دوستمان کمک کنیم.

با اینحال یک درصد از کاربران ایرادی دوباره به این تصمیم گرفتند:

“نجات جان یک کودک به صرف آن که آشنای ماست اخلاقی نیست. این پارتی بازی ست و خودش نشانگر این است که ما بیش از آن که به عدالت بیندیشیم به خودمان فکر می کنیم”.

افرادی که بچه وسط را انتخاب کردند گفتند مجبورند و آن دو گزینه دیگر را هم نمی توانند انتخاب کنند. شاید اگر یکی از بچه ها دانشمند می بود بر سر دوراهی قرار می گرفتیم اما حالا این بهترین انتخاب است.

با این حال کاربران مخالف، هر سه کودک را بی گناه و هر سه را شایسته نجات می دانستند. شما چه فکر می کنید؟!

به نظر شما درست ترین تصمیم چیست؟ لطفا جواب های خود را با ما در میان بگذارید.

 

منبع : گفتنی |
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین