تست هوش | سرگرمی | تست بینایی

فقط 10 درصد مردم دنیا پاسخ درست داده اند | چند چهره در تصویر هست؟

چند چهره در تصویر می بینید؟

فقط 10 درصد مردم دنیا پاسخ درست داده اند | چند چهره در تصویر هست؟
| کد مطلب: ۱۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد

تست هوش تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند. آزمون شناسایی چهره های مخفی نقاشی از جمله این معماهای تصویری است که در کنار سرگرم کنندگی می تواند برای ورزش مغز شما بسیار مفید باشد.

با کمک این آزمون، مهارت های شناختی خود را امتحان کنید. شما با کمک این چالش تصویری خواهید توانست که مهارت ها و توانائیهای خود را بشناسید. در آزمون شناسایی چهره های مخفی نقاشی شما باید بتوانید چهره های مخفی را در تصویر شناسایی کنید. البته برای پیدا کردن این چهره ها، زمان مشخصی در اختیار شما قرار دارد. برای این کار تنها 20 ثانیه فرصت دارید.

آزمون های تصویری که در بیشتر موارد تحت عنوان چالش ها یا معماهای تصویری یاد می شوند به شدت در فضای مجازی مورد توجه قرار  می گیرند. به باور محققان تنها یک متخصص و تیزبین می تواند بر این چالش تصویری غلبه کند و تمام چهره ها را در عرض 20 ثانیه پیدا کند.

محققان معتقدند که بسیاری از مشکلات و بیماری های مربوط به مغز می توانند بدلایل مختلف بوجود آیند. یکی از عوامل کاهش فعالیت های مغزی است. اما برای تمرین و افزایش فعالیت های مغزی چه باید کرد.؟ در واقع عملکرد اصلی مغز فکر کردن است و انجام انواع و اقسام بازی های فکری می تواند سبب افزایش فعالیت های آن شود.

افزایش فعالیت مغز مساوی با رشد مهارت های شناختی در بلند مدت است. امروز هم در آزمون شناسایی چهره های مخفی نقاشی تمام دقت و حواس شما به چالش کشیده می شود و شما برای یافتن پاسخ باید از حداکثر قدرت بینایی و دقت خود استفاده کنید. در ادامه تصویر آزمون شناسایی چهره های مخفی نقاشی را با هم مروز می کنیم. شما باید در 20 ثانیه چهره های مخفی را شناسایی کنید.

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش شناسایی چهره های مخفی نقاشی

چالش بصری که قطعا آمر را حل کرده اید به شما کمک می‌کند تا بررسی کنید که آیا یک تیزبین واقعی هستید یا خیر؟ با انتشار این مطلب در فیس بوک تنها 18 درصد کاربران موفق به شناسایی چهره ها در5 ثانیه شدند.

آیا شما  موفق به حل این معمای تصویری شدید؟ ما مطمئن هستیم که بله. افرادی که چهره های مخفی را در آزمون شناسایی چهره های مخفی نقاشی پیدا کردند، دید بسیار خوبی دارند. تبریک می گویم!

پاسخ آزمون شناسایی چهره های مخفی نقاشی: به این تصویر علامتگذاری شده دقت کنید.

تست هوش

منبع : چشمک |
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین